Terug naar overzicht
Aan de ouders geven wij een vierkant windlicht van bij ideekaarsen.be.Er staat een foto van ons op en onze datum. Het is eigenlijk een holle kaars waar ze iedere dag een theelichtje kunnen insteken.En voor de getuigen hebben wij via extrafilm een collage gemaakt van hun leven met foto's van vroeger en nu.
Wij hadden voor de ouders een huwelijkskaars met onze namen en de datum erop.Voor de getuige hadden we ee nbongobon "ontbijt met bubbels".Iedereen was enthousiast over het cadeau dat ze gekregen hadden.Grtz sarah
Wij hebben voor onze ouders een geschenkmand gemaakt vol met 'bedankspullen': een doosje merci, hartjessnoepjes, hartvormige spekken, chocoladereep met tekst: veel liefs, hartvormige koekjes, blik met koekjes uit delicatessenzaak met een wikkel er rond 'je weet wel waarom', hartvormige pralines, suikerharten, hartvormige smarties, een blikken hart van het merk Jules Destrooper vol met koekjes met opschrift 'for you', ...
Helaba,Voor onze ouders hebben we een bongo charmeweekend cadeau gedaan. Voor de getuigen ontbijt met bubbels of cinematickets.Groetjes,Britt
Wij hebben voor onze ouders een groot canvas met foto op van ons... Weet dat ze dit gaan leuk vinden... :)Getuigen weet ik nog niet, pen ofzo??xxx
voor de getuigen hebben we een champagnefles gekocht en daarop zelf een etiket met bedankingstekst geprint. Moet wel zeggen dat de getuigen er heel aangedaan van waren. eerder gepost bericht ivm mijn champagnefles:http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1411... Voor de ouders had ik ook een kadoo voorzien daar zij een deel gesponsord hadden. Ik had zo het idee van een gouden plaat. ik heb een vierkante kader gekocht, er zat een paspartout in waarbij in het midden juist een cd paste. op die cd stond er geschreven: bedankt lieve ouders + onze naam en datum. Op de cd heb ik het liedje : bedankt lieve ouders gebrand met ook de liedjes die we gebruikten in de kerk en onze openingsdans. In de vier hoeken had ik een foto van mezelf als baby, een foto van mijn man als baby, een foto van wij als koppel (bij ons trouw wet, was voordien) en een foto van de tekst: bedankt lieve ouders. ik had dat weer op die etiketten geprint omdat ik het dan zo gemakkelijk op die paspartout kon kleven. onze ouders waren heel blij met dit gepersonaliseerd kado. groetjes anneleen
nog dit: op de achterkant van de kader stond er nog een lijst met liedjes die op de cd staan + bon goed voor een mini versie van ons album
wat is jouw mailadres, kan anders foto doorsturengroetjes
mijn e-mailadres:peter.joosen2@telenet.be