Terug naar overzicht
Je kan wel alles huren.Wij hadden geen gluhwein maar een soort jenever. Wij hadden een vlierbessenaperitief (iets fris voro de zomer van Braeckman dacht ik!Er stond een versierde tafel met bekertjes. Het was heel gezellig. Voor de kinderen waren er brikjes fruitsap en kleine doosjes smarties.Ik gaf ze een ballon met helium en bij het buitenkomen kregen ze een bellenblaas!xKaren
Weet er iemand leuke adresjes van mensen die zulke dingen aanbieden. We hadden graag ijsjes aangeboden aan onze gasten. Nu is het heel moeilijk hiervoor het juiste adres te vinden. Zelf vond ik de zwarte koe heel exact en mooi, maar ze waren al volledig bezet op onze trouwdag. Alternatieven hebben we nog niet gevonden (toch niet betaalbaar). Voor mensen die op een andere dag trouwen dan 16 mei 2009 is www.zwartekoe.be een echte aanrader.
Hey, wij hebben gdat gewoon aan onze feestzaal gevraagd. Ipv champagne willen wij ook gluwhein , en dat komt bij ons eerlijk gezegd zelfs goedkoper uit. Ze gaan vuurbekers voorzien in de tuin ( trouwen in febuari) en komen rond met gluwhein, soep, en uiteraard gewoon wijn voor wie dat wilt.Ze hadden dat nog nooit gedaan, maar vonden het zelf wel plezant. Veerle