Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gluhwein/pannekoeken praktisch?

12-8-2008 8:49:59
Ik lees hier af en toe iets van dames die bij het buitengaan van de kerk gluhwein/chocomelk/pannekoeken geven aan de mensen. Op zich lijkt me dat een leuk idee, maar hoe pakken jullie dit praktisch aan? Als je iemand met een kar laat komen kost het denk ik heel veel geld, en als je het zelf doet moet je toch enorm veel (kostelijk?) materiaal hebben... of bezie ik dit verkeerd?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 516

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik12-8-2008 9:25:19

Je kan wel alles huren.

Wij hadden geen gluhwein maar een soort jenever. Wij hadden een vlierbessenaperitief (iets fris voro de zomer van Braeckman dacht ik!

Er stond een versierde tafel met bekertjes. Het was heel gezellig. Voor de kinderen waren er brikjes fruitsap en kleine doosjes smarties.

Ik gaf ze een ballon met helium en bij het buitenkomen kregen ze een bellenblaas!

x

Karen

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik12-8-2008 10:56:06

Weet er iemand leuke adresjes van mensen die zulke dingen aanbieden. We hadden graag ijsjes aangeboden aan onze gasten. Nu is het heel moeilijk hiervoor het juiste adres te vinden. Zelf vond ik de zwarte koe heel exact en mooi, maar ze waren al volledig bezet op onze trouwdag. Alternatieven hebben we nog niet gevonden (toch niet betaalbaar). Voor mensen die op een andere dag trouwen dan 16 mei 2009 is www.zwartekoe.be een echte aanrader.

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik12-8-2008 19:55:07

Hey,

wij hebben gdat gewoon aan onze feestzaal gevraagd.
Ipv champagne willen wij ook gluwhein , en dat komt bij ons eerlijk gezegd zelfs goedkoper uit.
Ze gaan vuurbekers voorzien in de tuin ( trouwen in febuari) en komen rond met gluwhein, soep, en uiteraard gewoon wijn voor wie dat wilt.

Ze hadden dat nog nooit gedaan, maar vonden het zelf wel plezant.

Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...