Terug naar overzicht
hallo,wij hadden altijd heb ik je lief,de roos,en ik hou van jou van dana winner
Zaten in onze misviering:Toccata et Fuga - JS Bach (intrede)Samen zijn - W Alberti (na eerste lezing)Everything I do - B Adams (na huwelijkssluiting)Can you feel the love tonight - E John (offerandelied)Air in G - JS Bach (communielied)The Power of love - J Rush (na bezinning)So happy together - The Turtles (uittrede)Groetjes, Tamara (al 4 dagen getrouwd...)www.080808.tk
Hallo,Toen ik je bericht las, was het alsof ik het zelf geschreven had:-)Ik vind de tekst ook zeer belangrijk en twijfel nog of alles nederlandstalig word of niet. Ik heb al een kleine zoektocht achter de rug en wat teksten enzo (in't klad) bijgehouden. Als je je mailadres geeft dan wil ik het je gerust doorsturen. Een kleine tip misschien: engelstalige liedjes vind je op een degelijke manier vertaald op ned.lyrics.groetjes en succes verderWendyps: als je zelf (of iemand anders die dit leest) mooie liedjes/teksten hebt mag je ze ook altijd doorsturen naar wendy.daelemans@skynet.be
hey Wendy, bedankt voor je reactie. Mijn emailadres is feliend@gmail.com