Terug naar overzicht
ik ga voor alle zekerheid ook perdolan/motilium/immodium meenemen. Ik ken een koppel waarbij de man vroeg naar huis is moeten gaan wegens ziek geworden, dus als dit kan helpen...
Hoi Tilly,ik ga ook zeker zorgen dat ik mijn make-up in de buurt heb om de schade te herstellen na eventuele traantjes en om te vermijden dat mijn gezicht gaat glimmen of rood wordt. En voor de bruidjes met lenzen: ik zou zeker ook mijn lenzenpotje met vocht meenemen.Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Ik had veel aan deo, makeup, parfum en veiligheidsspelden.Papieren zakdoekjes om mijn gezicht te deppen (om mooie professionele make-up niet te verwijderen)Hou ook je gsm in dei zak. Op weg naar de bruidssuite raakten we de weg kwijt, en we hadden geen gsm bij. We zijn naar huis gereden maar heb toch onderweg traantjes gelaten. Heb gsm altijd bij en was wel handig geweest maar hij lag nog bij mijn ouders thuis!xKaren
pijn stillers en iets tegen de allergie.Ik reageer soms allergisch op wijnen en heb mij voor de mis toch een Zyrtec ingenomen om zeker te zijn dat ik daar niet met een knalrood hoofd vanvoor ging staan.
pleisters tegen blaren ?flosdraad mocht er na het eten iets tussen je tanden zitten (je weet wel, pitjes van frambozen ofzo) ?extra haarspeldjes ?
Reserve schoenen wil ik nog aan het lijstje toevoegen.
Hey,Zeker medicijnen voor de maag!! heb ik ook nodig gehad voor de receptie, zenuwen sloegen toe en ik werd vreselijk misselijk!!Wat ik ook zou menemen: naald en draad (de kleur van je jurk!) . Klink stom maar ik had het wel nodig! Bij het buitenkomen op het stadhuis was er iemand( die stond te wachten op het volgende koppel) en die ging met haar hielen op mijn kleed staan! Ik ga verder en... ja hoor mijn onderjurk scheurde van de bovenstof! (Ik had ze kunnen wurgen!) en dan komt zo een reparatiekit van pas!!Groetjes, patricia