Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ UP TO YOU in Domein Martinus

12-8-2008 10:04:12
Iemand ervaring met DJ TEAM UP TO YOU in Domein Martinus te Halle - Zoersel?

Filip
6-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 805

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik12-8-2008 10:14:08

Hey Filip,

Nog geen ervaring mee, maar wij hebben volgende week dinsdagavond een afspraak met de mensen van Up to you, want ook onze zaal ('t Keienhof in Kalmthout) werkt met deze mensen samen.

Groetjes

Cindy
13/06/2009

Laura
18-7-2009
 Meld misbruik12-8-2008 12:51:42

Wij gingen hen ook eerst nemen, maar wij vonden hen zeer onbeleefd en onprofessioneel. Wij hebben uiteindelijk niet voor hen gekozen.

Maar het kan voor iedereen wel anders zijn....:)

Groetjes,

Laura x

Filip
6-6-2009
 Meld misbruik12-8-2008 13:40:07

Wij vinden bijna nergens pos. reacties en zullen mss best ook iemand anders nemen denk ik.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik12-8-2008 15:18:58

Wij hebben een zeer leuk en interessant gesprek met hen gehad dus wij nemen hen wel! Ik kan met niet voorstellen dat er zoveel zalen samenwerken met een team dat er niets van kent...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...