Terug naar overzicht
hoi stephanie, ik ben blij dat jullie de zaal die ik als tip gaf, leuk vindt! Hoe mijn vriending het daar deed: - Stoelen en tafels hadden ze gehuurd. Het waren een soort tuinmeubelen. Persoonlijk vond ik dat niet zo sfeervol en zou ik ook kiezen voor hoezen erover. Maar dat kost je natuurlijk iets meer he. - Ze had in Kringloopcentra stof gekocht. Dit kwam supergoedkoop uit. Als je zelf handig bent kan je misschien zelf hoezen maken? Met die stoffen kan je ook allerlei drapages maken om de muren wat te bekleden.- In de zaal waren verschillende trossen ballonnen aan de muren aangebracht, héél feestelijk!Groetjes !als ik nog ideetjes heb, laat ik ze je zeker weten ! Veel succes !
Hoi,Kunnen jullie me zeggen waar dit landgoed gelegen is en waar ik er informatie over kan vinden? Wij zijn ook op zoek naar een zaal waar je alles zelf kan doen en blijkbaar is dat hier het geval.Groetjes,Kristien
website is: www.flandershome.be De zaal ligt in Watou (Westhoek).
Aan KristienEen aantal andere zalen in dezelfde regio met eigen organisatie zijn:- Hoeve 't Zweerd, Dikkebusseweg 663, 8900 Dikkebus - De Lissewal (vroegere Bollemeers), Bollemeersstraat 28, 8906 Elverdinge
Ellen, alvast bedankt voor de vele tips. Had nog niet gedacht aan kringloopwinkel voor stof.Alle tips zijn verder welkom. Hoop er zo toch een betaalbaar feest van te kunnen maken.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be