Terug naar overzicht
Hallo, Je moet rekenen dat men allesinds 3 maand nodig heeft om het kleed te bestellen. En daarna volgen dan normaal gezien nog 2 pasbeurten.Met 1500 euro zal je al een heel mooi kleed hebben hoor!!Tmijne is van Linea Raf. en was 1247 eur. Je hebt ook nog budget voor de schoenen, juwelen en iets voor in het haar...+ kosten vd retouche kleedjeAfspraak goed op voorhand maken met de winkel, ze hebben het meestal druk (nu vooral in de zomer)Succes!groetjes
De nieuwe collectie komt denk ik sept-okt binnen, dus da's de ideale moment (elk kleedje mag maar x aanteal keer verkocht worden, dus op het einde va de collectie is er veel minder keuze).Met 1500 kom je zeker wel toe denk ik. Wel nog pakweg een kleine 100 voor schoenen/100 accessoires/150 jasje(?)/100 lingerie die eraf moeten misschien? maar vanaf 1000 euro vind je al redelijk veel kleedjes hoor!
Hey, Wat zeker de moeite waard is is eens gaan kijken in brussel ik heb mijn kleed gekocht in de winkel au louvrewww.aulouvre.be mijn kleed kost 580 euro en met al de rest komt het op zo'n 1000 euro.
Het mijne kost 999 en 125 voor de schoenen en 100 voor lingerie.
Zelf heb ik mijn kleed nog niet gekocht maar degene die ik al gepast heb draaiden zo ongeveer rond de 1300 euro. Heb er ook van minder aan gehad maar dat was zo het gemiddelde. Elk kleed verschilt wel, hangt er ook van af welke stijl je op wil. Mij hebben ze me al aangeraden om toch 5-6 maand van vooraf te gaan kijken. Succes!
Je gelooft het nooit! Ik heb vandaag mijn kleed gekocht van Linea Rafaelli voor 50% minder!!! Er was een auto aan de winkel ingereden en die moesten nu dringend verbouwen. Alles was aan 50%! Heb zelfs een kleed van 2008!Is een winkel in Tongeren, mss wat te ver..?
heyIk ben zelf gaan kiezen er vanuit gaande dat ik voor een 1300 euro wel een kleed zou hebben. Ik was verzot van het merk linea rafaelli en heb dus ook enkel van dat merk kleedjes gepast. Na drie kleedjes had ik het gevonden! ik was op slag verliefd...Nu bleek dat het kleed dat ik had gekozen net het duurste was: 1980 euro! Even slikken dus!Was zo verliefd dat ik het toch gekocht heb...Maar wees dus verwittigd en vraag eerst de prijs voor je het past en verliefd wordt...groetjes Mel
Beste,Ik kan aan kleedjes geraken van een bekend modehuis. Ik kan dit natuurlijk niet op het forum vermelden. Mail mij maar eens even : reinhilda@deblauwvoet.be