TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Chantal
23-8-2008
|
12-8-2008 13:51:28
Hallo, Je kunt het best naar de tandarts gaan. Mijn toekomstige heeft zo'n homekit geprobeerd en dat doet juist niets.
Groetjes,
Chantal
Nog 11 dagen
|
|
Cynthia
16-5-2009
|
12-8-2008 14:13:17
TIs nochtans hetzelfde als bij de tandarts, maar je moet om de twee dagen elke tand apart aanduiden met de stick die erbij zit. Dus tandarts is iets handiger en tijdsbesparend.
|
|
liesbeth
11-10-2008
|
12-8-2008 18:42:50
Hoi Claudia,
'k Heb ook al gehoord dat de home-kits van de supermarkt niet echt veel resultaat hebben. Laten bleachen door de tandarts is heel duur (zo'n 400 euro). Daarom laat ik een home-bleach set maken door mijn tandarts. Ze zal mallen maken van mijn tanden en geeft de gel mee die zij ook gebruikt in de stoel. Ik zal er alle dagen een paar uur mee moeten rondlopen (en het zal pijn doen, want ik heb gevoelig tandvlees!) Dat kost ongeveer 280 euro. Ze heeft er ook wel bijgezegd dat ik heel hard moet opletten met 'gekleurd eten', omdat je tanden tijdens het bleekproces in een bepaalde staat van 'oplossing' zijn. Daarom mag je geen wortelen, spinazie, rode kool, rode biet, rode wijn, koffie, thee... e.d. eten of drinken. Uiteindelijk is je tandarts sowieso ook de beste persoon om jou te zeggen of het met jouw tanden kan of niet. (Bij mijn vriend gaat het niet, tenzij ze de bovenste laag eraf haalt en een porseleinen opplakstuk maakt, maar dat vinden wij een beetje té ver gezocht...)
Ik zal ze pas in september bleken, dus het resultaat blijft nog af te wachten! Maar ik zal na afloop van wel een topic openen.
Groetjes,
Liesbeth en Dirk 11/10/2008
|
|
Inge
27-9-2008
|
13-8-2008 9:21:58
Hallo Claudia, Ik ben met dezelfde kit bezig zoals Liesbeth hieronder beschrijft. Je hebt wel twee sterktes in gel. Ik heb voorlopig de minst sterke omdat die voor minst gevoelige tanden zorgt. Ik heb 250 € betaald aan de tandarts en omdat ik trouwde kreeg ik er een special tube pasta bij die je moet gebruiken als je in de periode dat je aan het bleachen bent, je kleur fixeert als je bv 's avonds toch rode wijn wil drinken. Ik zou alleen zeggen, begin er op tijd mee. Want op 14 dagen heb je nog niet zo'n mooi resultaat vind ik. En verwacht ook geen reclame voor tandpasta-tanden. Groetjes Inge
|
|
Gitte
16-8-2008
|
13-8-2008 12:25:49
Hoi Claudia,
Denk er ook aan dat als je bruin bent van de zonnebank (als je dit gaat doen) je tandjes ook al witter zullen lijken! :-)
Groetjes, Gitte
|
|
patricia
26-7-2008
|
16-8-2008 14:06:34
Hey, Ik heb ook voor mijn trouw(14dagen) bij de tandarts geweest om mijn tanden te bleachen.Ze maken een speciale afdruk van je tanden. 4 dagen later mag je deze al afhalen. Er zijn dan kleine spuitjes bij met de speciale bleachstof en die spuit je in de afdruk. s'Avands voor het slapen gaan(of als je een paar uurtjes thuis bent) doe je de afdrukken gewoon in en s'morgens uitdoen en goed spoelen met water. Mijn tanden waren na 5 tot 6 maal al behoorlijk witter. Zelfs mijn buurvrouw zag het verschil.Is echt wel aan te raden dat het produkten van de tandarts zijn !!Ik heb hiervoor 300euro betaald maar de afdruk heb je al in het geval je het later nog een keer wil doen. Gewoon produkt bij de tandarts bij bestellen! Groetjes, Patricia
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|