Terug naar overzicht
Hoi, Ik ben die toevallig tegen gekomen in de 'Action'! Ik weet niet of die winkel bij jou in de buurt is. Succes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hallo,Ik heb er zien liggen in de Blokker, maar wel bij de uitverkoop van zaken die einde reeks zijn, dus ik weet niet of dat nog standaard in het assortiment zit.GroetjesJoke
ik ben er deze week in de Wibra tegengekomengroetjeschristel
Steeds te vinden in de carrefour bij de verkleedafdeling... zelf hoorntjes om op het hoofd te zetten! echt wijs!
www.eventlights.be http://www.partystuff.be/index.php ik heb ervaring met partystuff en ze zijn correct en heeeeel snel!grts cindy12/09/08
Hey,Mag ik eens vragen waarvoor jullie die sticks precies gebruiken? Mss brengt het mij nog op ideen :-)Groetjes
Hallo, er zijn idd zoals je hier leest meerdere winkels maar je moet er ook goed mee oppassen dat staat er ook op. bovendien zijn die stokjes niet echt voor kinderen geschikt als je ze te vaak krakt dan komen er kleine scheurtjes het goedje is giftig en kinderen steken die stokjes soms in hun mond. je ziet het nauwelijks dat ze lekken, en als ze echt kapot gaan is het een verschrikkelijk goedje en vlekken op kleren.dus echt wel voorzichtig mee zijn, maar als je ze enkel bij jullie openingsdans wil gebruiken en dan weer laat ophalen of zeker niet aan kinderen geeft is het natuurlijk geen probleem.groetjes sylvia
Hoi Vroeger kochten wij dit in een viswinkel. Waar de vissers hun gerief halen,blijkbaar gebruiken zij dat om in het donker te vissen. Vroeger hadden ze veel keuze en was heel stevig.