Terug naar overzicht
Als je beslist om jouw kleed nu te bestellen, dan zou ik zeker niet meer gaan kijken naar de nieuwe collectie. Persoonlijk zou ik wachten tot nieuwe collectie, maar dan neem je wel een risico natuurlijk. Vraag eens in de winkel of de kans groot is dat het dan al weg is. Misschien verkopen ze wel vaker nog dingen uit vorige jaren? En dan kan je later je definitieve beslissing nemen.
Ik heb een optie kunnen nemen uit de collectie van nu en als ik in november terug ga en de nieuwe collectie zie en toch iets anders mooier vind dan mag ik wisselen. Indien ik bij mijn eerste keuze blijf dan kunnen ze dat kleed nog bestellen. Zonder de optie was dat misschien niet meer mogelijk. Ik ben bij Pierre-Yves in Aalst geweest.
Ik was eerst ook van plan om te wachten op de nieuwe collectie, maar heb afgelopen zaterdag mijn droomkleed gevonden. Toen ik het aanhad, heb ik geen moment meer getwijfeld om te wachten. Als je het kleed gevonden heb, heeft het volgens mij weinig zin om te wachten (tenzij je een optie kan nemen).Groetjes,Elke07/03/09
Hallokes!Ik heb een kleed gezien dat ik heel mooi vind maar ik ga nog eventjes wachten. in oktober komt de designer naar België en dan kan ik nog van gedacht veranderen. ik heb wel al een voorschot betaald om zeker te zijn dat ik dat kleed dan nog kan bestellen. Ik denk echter niet dat een collectie veel uitmaakt. Je hebt toch ook niet alle kleedjes kunnen zien of aandoen van 2008? ik zou daar niet aan denken als je 'het kleed' voor jou hebt gevonden.. ik ben gewoon nog niet zeker van mijn kleed daarom wil ik nog eventjes wachten...wanneer gaan jullie trouwen want ik weet niet of je tijd genoeg hebt om te wachten tot de nieuwe collectie.groetjes,Marie
Ik bestelde mijn kleed op 30 mei dit jaar om volgend jaar op dezelfde datum te trouwen. Precies één jaar op voorhand dus. Maar het is wel al van de nieuwe collectie. Ik was ook aan het twijfelen of ik zou wachten, maar dit was HET. Ik heb gewoon mijn gevoel gevolgd en ik heb er nog geen moment spijt van. Als jou gevoel je vertelt dat het dat kleed is, dan zou ik zeker niet wachten!!Groetjes, Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
@ Marie: Ik trouw op 27 juni 2009 dus in principe nog tijd genoeg voor de nieuwe collectie. Klopt wel wat je zegt van die collecties ;) Mercikes XXClaudiawww.yannickenclaudia.bruiloftsite.nl
Hallo, ik trouw volgend jaar op 22 augustus 2009 en ik heb al mijn trouwkleed gekocht. Kwas dit nog niet van plan, maar toch heb ik mijn droomkleedje reeds gevonden en ik ga er zeker geen spijt van hebben! Eens je uw droomkleed gevonden hebt, ga ervoor!ps. Nu geven ze ook dikwijls nog promoties door hun "oude" collectie, om hun stock kwijt te geraken....mvg Liesbet