Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te koop: materiaal voor zelf uitnodiging te maken

12-8-2008 20:57:13
Hallo,

met goede moed waren begonnen aan het zelf maken van uitnodigingen. Maar helaas door tijdgebrek hebben we dan maar beslist om kaarten te laten drukken.
Ondertussen zit ik hier nu dus met nog ongeveer 50 blanco bruine kaarten en enveloppen en nog 6 vellen 'rijstpapier', nog gouden stickers en nog print/kopiepapier met marmerdruk.
Indien iemand interesse heeft, mail me op dafneke1@hotmail.com. dan stuur ik je foto's door van het materiaal en de voorbeelduitnodiging die je ermee kan maken.
Ik verkoop heel deze materialen voor 25€.

Dafne

Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 1113

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...