Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal zonder catering waasland

12-8-2008 23:55:43
Hallo iedereen,

Wij zijn aan het rondkijken naar een zaal zonder catering voor een uitgebreide receptie. Heeft er iemand ervaringen met het schalienhuys in Temse? Het kasteel van Bazel of de Westhinder (schip) in Rupelmonde? Als traiteur denken we aan Passie voor Eten in Sinaai. Heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt!
Caroline

Caroline
11-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 687

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik13-8-2008 9:07:47

Het Schalienhuys is een mooie zaal, maar wel in een specifieke stijl waar je voor moet zijn. Vrienden van ons hebben daar hun feest gehouden, maar wel met één van de vaste traiteurs van de zaal. Met de anderen heb ik geen ervaring. Heb je al geïnformeerd bij het Kastelenhof in Stekene? Daar ben je ook vrij van traiteur.
Wat betreft Passie voor Eten: via dit forum heb ik van iemand vernomen dat die niet professioneel waren wat betreft bediening en organisatie.

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-8-2008 11:17:51

Of het koetshuis in Beveren? Dat is wel niet zo groot...

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik13-8-2008 12:46:16

Hallo,
ik kan je ook alleen maar waarschuwen voor passie voor eten en niet uit eenmalige ervaring maar meermaals bij verschillende feesten. Dan kies je beter voor Bauwmans ze zijn van Haasdonck hebben ook een eigen zaal maar komen ook in andere zalen ondermeer het Kastelenhof en het Koetshuis in Stekene dit is ook een mooie locatie en niet zo duur, en vrij van traiteur.
verder kan je ook kiezen voor de gekke haan in kallo en op een boot riverstar, rivertours...
groetjes sylvia

Caroline
11-4-2009
 Meld misbruik13-8-2008 14:15:06

Wat is er dan mis met Passie voor Eten?
Heeft traiteur Bauwmans een website? Kan dit niet vinden.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...