Terug naar overzicht
Juwelen worden vaak gebruikt als oud/geleend. Pareloorbelletjes, een armband, horloge, ring,...Vriendin van mij had een gouden horloge van haar grootmoeder aan. Maar zoiets past niet vaak bij je kleed en je andere accesoires natuurlijk. Bij haar wel.
Old: een ring die ik van mijn ventje ooit gekregen had met kerstmisNew: kleed, ketting, schoenen, lingerieBorrowed: een armbandje van m'n zusBlue: kousenband
Telt de verlovingsring ook als something old?Groetjes,Elke
Bij mij was het zo:nieuw: kleed geleend: hoepelrok onder kleed oud: armband van mijn omablauw: kousenband Veel succes ermee!
Volgens mij is een verlovingsring tegen het huwelijk inderdaad al 'old' hé... Een kleedje of schoenen van een jaar oud zijn ook 'old' hé, dus waarom de verlovingsring niet? :-)Iets geleend vind ik ook moeilijk... het moet idd ook passen hé.GroetjesLien01/08/2009
Hoi,Ik had:old: verlovingsringnew: kleed, lingerie, juwelen, schoenen,...borrowed: speldjes in m'n haren en sjaalblue: kousenbandZo moeilijk is het niet.Groetjes and good luckKatrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo,Ik heb:New: lingerie, kleed, schoenenOld: ArmbandBorrowed: diamanten oorbellen v schoonmaBlue: Nog niets. Ik kan onder mijn kleed geen kousenband dragen.Hebben jullie ideetjes? groetejsNele