Terug naar overzicht
hey, ik ben naaister in bijbeoep, maar wel uit de buurt van Leuven.... Ik doe dit wel enkel in de zomervakantie, dus ik kan je niet meer helpden... Ik wil wel even zeggen dat het meestal duurder uitkomt om een 2-delig ensemble te maken, bv tuniek en broek, dan een jurk. daar kruipt nu eenmaal meer werk in... Ik kan je eventueel doorverwijzen naar een naaister in Antwperen, maar ik weet dat er in gent ook eentje zit, Isabelle denk ik. Je moet maar eens verder ' in het verleden' op het forum kijken, er zijn een tijdje terug enkele berichtjes over gepost... Veel succes ermee!Veerle
Isabelle stepman in de dampoortstraat heeft een goede reputatie. Ivm stoffen: ik ben bij stoffen Lorré gaan kijken en ondanks hun grote naam vond ik het aanbod niet zo uitgebreid. Eveneens in Wetteren is Stoffencentrale van Leuven en daar hebben ze enorm veel!
Hey, ik ben geen naaister, maar ik was voor mijn kindjes ook zeer fijn. Aangezien ik veel galabals deed had ik een heel arsenaal aan avondkledij, kort en lang. Deze passen nu niet meer, dus ik doe ze weg. Als je zus er niet mee inzit om 2de hands te dragen (alhoewel nooit echt veel gedragen natuurlijk), kan ze zeer goedkoop gesteld zijn. Ik vraag 20€ voor een kleed. De meeste zijn zijde of design (die heb ik zelfs nooit of slechts 1 keer 'durven' aandoen).Als het je interesseert, geef gerust een seintje, anders nog succes gewenst! (kijk eens bij P&C of Zara of 1-2-3?)