Terug naar overzicht
Hoi Sofie,Ik ben onlangs op een nederlandse site terecht gekomen die echt leuke dingen aanbieden.Betrouwbaarheid weet ik niet...www.bruidsboeket.info Dan onderaan doorklikken naar "bruidsaccesoires" en je komt ergens terecht waar ze vanalles verkopen.Er is denk ik een winkel van ook, maar t is wel in Nederland natuurlijk ;-)Veel succes !GroetjesSofie19/09/2009
Hallo, dat was ik waarschijnlijk bij blokker maar alleen in nederland hier in belgie mogen ze ze niet verkopen bij blokker ze kosten 1,49€ voor 6 Artikelnummer = 33.78.932 Streepjescode = 8 716201 536157Weddingbubbels blokker ze staan bij de geurkaarsjes in een plastiek doosje.groetjes sylvia
hartelijk bedankt! Daarvoor wil ik wel een uitstapje naar Nederland doen. Maar ik bel best op voorhand eens denk ik, want ik zou er een heleboel moeten hebben en dat hebben ze misschien niet klaarliggen.
hi sylvia,zou je me eens een foto kunnen doormailen van die bellenblazen??groetjes Freijafreija_huys@telenet.Be
Hallo, Ik heb dat indderdaad ook gedaan moet er nu nog 7 doosjes gaan halen want de eerste keer hadden ze er maar 5 dus heb ik er al 30 thuis staan maar in totaal heb ik er 70 nodig, maar was toen toch in de buurt.op de site van blokker vindt je de telnummers, ze bellen dan wanneer ze binnen zijn en vinden het ook niet zo erg als je niet direkt kan kommen om ze op te halen.geef hen het artikelnr maar door dan weten ze direct waarover het gaat.groetjes sylvia
Hooi ik heb de bellenblaas ook gekocht en je kunt het namelijk kopen bij blokker!!Ik had het zelf ook nooit verwacht ik liep er plotseling tegen aan ze zijn in bruidstaart vorm en zitten er zes in voor nog geen 2 euro
Ik had via een nederlandse site bellenblaasjes besteld in de vorm van champgne glaasje,in de vorm van bruidstaartjes hadden ze ook.Je moet via deze link maar es kijken.http://www.trouwen-feestartikelen.nl/ Veel succes grtz sarah (reeds 27 dagen getrouwd)
Die site heb ik ook eens bekeken, had je toen nog veel kosten voor de verzending?Groetjes
Ik heb het net eve opgezocht,maar ik zie alleen een totaalprijs staan.-12 bellenblaas champagneglaasje-22badeendjes,bruid en bruidegomTotaal van 58.76euroHeb net eve geteld,de verzendkost is een 10à12euroGrtz sarah