Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe getuigen vragen?

13-8-2008 10:25:08
Sinds gisteren weten we wanneer we trouwen! Nu moesten we ook meteen opgeven wie onze getuigen zullen zijn, daarom willen we ze nu ook zelf zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Maar we zouden ze graag op een originele manier vragen. Hebben jullie tips?

Alvast bedankt !!

Annelies
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 713

Nele
6-6-2009
 Meld misbruik13-8-2008 11:03:43

Hoi Annelies,

Wij hebben foto's genomen toen we aan zee waren.
Eéntje waar we in het zand geschreven hadden "Wil je mijn getuige zijn" + datum en ééntje van ons beiden.
Deze hebben we wat bewerkt en gaan we op een fles cava plakken waar we de etiketten hebben afgehaald.
We zullen deze inpakken als geschenk en dan zo op een geschikt moment afgeven.

Groetjes,

Nele

06/06/2009

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik13-8-2008 11:23:32

Hey,

Wij hebben ook een foto van aan de zee genomen, op de golfbreker waar mijn ventje mij ten huwelijk heeft gevraagd.

Onderaan hebben we dan een stukje tekst toegevoegd om hun als getuige te vragen.

Via kruidvat hebben wij hier een puzzel laten van maken, dus moesten onze getuigen eerst puzzelen alvorens ze de vraag te lezen kregen. Ze vonden het heel origineel en waren heel blij!

groetjes!

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik13-8-2008 13:08:28

hallo, wij hebben een vacature geschreven.
groetjes sylvia

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik13-8-2008 17:30:35

Hoi Sylvia,

Leuk idee !! Heb je daar een voorbeeldje van? Kan ik dat op het internet terugvinden mss?

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik14-8-2008 14:36:48

Sylvia
Kan je me anders die vacature eens doorsturen als je dit wilt tenminste. Mijn mail: inge.vanrobays@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...