Terug naar overzicht
je mag mij de gegevens altijd doorsturen, graag zelfs. Wij zijn van de regio Leuven, dus ik weet niet of de fotograaf zo ver wilt komen of van waar jij bent?Mijn mailadres is hanrombaut@hotmail.comBedankt!Ik hoop dat jullie genoten hebben
Van welke regio ben jij?
Zou het mogelijk zijn om mij de gegevens van jullie fotograaf eens door te sturen? (Zo vlug mogelijk, aub)fiekedesmet@hotmail.com
ik ben van brugge
Mij mag je de gegevens van fotograaf en vervoer ook gerust doormailen aub.ribbedebbie@hotmail.comDank u
Wil je mij aub de gegevens van je fotograaf mailen.Bedankt!Eveline
Vergat mijn emailadres te geven: evelinebury@hotmail.comNogmaals bedankt!
Hoi,Wil je de gegevens van die kevers doormailen aub ?de_meyer_s47@hotmail.comBedankt !!!GroetjesSofie19/09/2009
leer je het nu niet je bent vanessa van de nageltjes ook.dit is sluipreclame je mag het wel zeggen als iemand er naar vraagt om een goedkope fotgraaf of vervoer als antwoord maar niet aanbieden.maar he mijn iet gelaten de boete is toch voor jou, dus wil je er mee stoppen dingen aan te bieden.
ik help gewoon ed mensen en laat het weten waar ik de fotograaf en vervoer heb gehaaldsorry als dat al niet meer mag
Hallo, Natuurlijk zijn we hier allemaal om elkaar te helpen en tips te geven maar maar pas als der naar gevraagd wordt. In het verleden is der al eens zever rond geweest en dat willen we voorkomen door je te zeggen dat je moet oppassen met die sluipreclame.Maar he als iemand vraagt kent iemand een geodkope fotograaf regio Brugge?vragen rond goedkoop vervoer?Of waar in brugge en omstreken je je nagels goedkoop kan laten doen?...Dan kan je daar elke keer op antwoorden.Het mailtje over nagels heb ik zeker al 5keer tegengekomen dat is niet fijn.Ik weet niet wat reclame maken op deze site kost maar dan kan je zoveel reclame maken als je wil.Groetjes sylvia
oke zal het onthoudensorry dat ik deed om goed te doen
krijg ik ook dat adres van die kevertjes?anneliesmares@hotmail.combedankt voor de tip!
ik zou ook graag het adres van de goedkope wagens als het mogelijk is d.c.patricia@telenet.be
Hoi vanessa,leuk dat je zo vriendelijk wilt zijn om jouw info met ons te delen!! Zou het mogelijk zijn om aub de gegevens van de kevertjes door te sturen?Alvast van harte bedankt!!Groetjes,Isabel.22/11/2008
Hey Vanessa,wij zijn ook van Brugge, kan je het adres voor de kevertjes eens doorsturen aub. Ik ben heel erg geïnteresseerd!ellenvandamme@gmail.com
Oeps, e-mailadres vergeten toe te voegen.dhondtisabel@yahoo.comMerci'kes.Isabel22/11/2008
Beste Vanessa,Kunt u mij ook de gegevens van de fotograaf mailen, aub? Alvast bedankt!ndcv@telenet.beGroetjes,Nathalie
Hallo Vanessa, Is het mogelijk om de info over fotograaf en kevers eens door te sturen?Alvast heel erg bedankt!!!leen_lootens@yahoo.com
Hey,De meesten geven toch zo'n info zelf door. Als je ziet hoeveel koppeltjes hier na hun trouw hun verhaal plaatsen en dan ook reclame maken voor zalen, fotograaf en dergelijke...Zoals velen hieronder zou ik ook de gegevens van fotograaf en kevertjes wensen.kaat.bekaert@skynet.beGroetjes,Kaat
Beste Vanessa,Kunt u mij de gegevens van de fotograaf mailen, aub? ndcv@telenet.beAlvast bedankt!Groetjes,Nathalie