Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrij moment

13-8-2008 13:46:04
hey, ik heb een probleem. Ons burgerlijk huwelijk is om 11.40u. Daarna gaan we foto's gaan trekken en het kerkelijk huwelijk is pas om 16u. Heeft er soms iemand een idee wat we ertussen zouden kunnen doen met onze familie (enkel ouders, broers en zussen). Groetjes

Sophie
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 762

Leen
8-11-2008
 Meld misbruik13-8-2008 14:30:42

Wij trouwen om halfelf voor de wet en om halfdrie voor de kerk, wij doen tussenin een broodjesmaaltijd.
Ik heb al gehoord van andere mensen dat die een boottochtje deden op de Schelde en op de boot iets aten. Hoe lang dit duurde weet ik wel niet.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik13-8-2008 15:14:45

Hey Sophie,
Bij ons is het wettelijk huwelijk om 11u30 en de Kerk om 15u.
Daartussen rijden wij met de suite naar onze feestzaal voor een broodjeslunch.
Wij nemen onze picknickmand en gaan foto's nemen.
Afhankelijk van waar je woontj kan je eventueel inderdaad iets regelen van een boottochtje, een leuke locatie zoeken voor foto's, met z'n allen ergens gaan picknicken .... je kan alle kanten uit, alleen beetje afhankelijk waar je ergens zit.

Succes

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik13-8-2008 19:18:06

hey,

wij doen in de namiddag een huifkartocht met de suite, mss dat dit je op ideeën brengt.

groetjes
Ann

Sigrid
23-8-2008
 Meld misbruik27-8-2008 15:54:39

Hoi Sophie,
Ons wettelijk huwelijk was om 9u15. Het kon niet anders meer... Wij zijn nadien naar mijn mama thuis gegaan, daar een tasje koffie gedronken. Nadien zijn mijn man en ik foto's gaan nemen met de bruidskindjes. Over de middag hebben we met de dichte familie gezellig broodjes gegeten. Het doet deugd om je in al die stress eventjes te kunnen ontspannen. Geniet er van!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...