Terug naar overzicht
Wij trouwen om halfelf voor de wet en om halfdrie voor de kerk, wij doen tussenin een broodjesmaaltijd. Ik heb al gehoord van andere mensen dat die een boottochtje deden op de Schelde en op de boot iets aten. Hoe lang dit duurde weet ik wel niet.
Hey Sophie,Bij ons is het wettelijk huwelijk om 11u30 en de Kerk om 15u.Daartussen rijden wij met de suite naar onze feestzaal voor een broodjeslunch.Wij nemen onze picknickmand en gaan foto's nemen.Afhankelijk van waar je woontj kan je eventueel inderdaad iets regelen van een boottochtje, een leuke locatie zoeken voor foto's, met z'n allen ergens gaan picknicken .... je kan alle kanten uit, alleen beetje afhankelijk waar je ergens zit.SuccesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey,wij doen in de namiddag een huifkartocht met de suite, mss dat dit je op ideeën brengt.groetjesAnn
Hoi Sophie,Ons wettelijk huwelijk was om 9u15. Het kon niet anders meer... Wij zijn nadien naar mijn mama thuis gegaan, daar een tasje koffie gedronken. Nadien zijn mijn man en ik foto's gaan nemen met de bruidskindjes. Over de middag hebben we met de dichte familie gezellig broodjes gegeten. Het doet deugd om je in al die stress eventjes te kunnen ontspannen. Geniet er van!