Terug naar overzicht
Wij trouwen er volgend jaar! Ik ben tot hiertoe tevreden van hen. De 20e hebben we een afspraak voor menu edg te regelen, dan kan ik meer vertellen. Qua prijs: wij hebben de crypte en ambrosia tesamen voor 400 euro; voor eten zeiden ze gemiddels 75 euro pp, en daarna drankenforfait 10 euro pp (weet niet juist hoelang). Voordeel is: zéér mooie zalen, een hotel in hetzelfde gebouw, heel professioneel en ze hebben wel veel leuke ideeen. Ik kan het zeker aanraden!
Ook wij trouwen er volgend jaar.op 23/07 werd hier ook een bericht gepost over het Godshuis met pos en neg commentaren. JE moet maar eens kijken. Wij hadden al positieve reacties gehoord van iemand die er trouwde en van mensen die er naar een trouwfeest gingen. Toen we de zaal gingen bekijken waren we meteen overtuigd. Ik denk dat we een goed keuze gemaakt hebben.
Enkele weken geleden ben ik er naar een huwelijk geweest en het was zeker in orde. Ik was er wel niet bij voor het eten, dus daar kan ik niet over oordelen. Groetjes,Daphne
Ik ben daar op 26 juli getrouwd en ik kan zeggen dat het af was!! De organisatie verloopt heel vlot. Verschillende afspraken op voorhand om alles te overlopen. De dag zelf geen zenuwen gehad. Het personeel was heel professioneel. Heel veel positieve reacties gehad van genodigden. Het was een sprookjeshuwelijk zeiden de kleinkinderen. Alleen jammer dat er geen airco is, het was wel warm 's avonds. Wij hadden de ganse benedenverdieping gehuurd (2500 euro) Eerste receptie, daarna 2de receptie, dan walkind dinner van voorgerechten, dan hoofdgerecht en dan dessertenbuffet. Het feest was echt af.Moest ik nog eens trouwen dan zou ik het zeker daar opnieuw doen.