Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mixen van muziek

13-8-2008 14:16:00
Hallo

Wij hebben beslist dat wij een "speciale" openingsdans willen! Maar we hebben een probleem!

Onze DJ heeft de capaciteit niet om de liedjes die we willen aan elkaar te mixen! Live gaat het niet en hij heeft geen studio waar hij dit kan doen!

kan er mij iemand helpen met die liedjes aan elkaar te mixen en mij dan het liedje door te mailen?

Als er iemand het ziet zitten om dit te doen geef dan je mail en dan mail ik je alle gegevens!

OPGELET: wij huwen op 30/08 dus zou dit wel redelijk vlug moeten gebeuren!

Hopelijk is er iemand die ons kan helpen!

Groetjes
Anuschka
30/08/08

anuschka
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1022

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik13-8-2008 16:11:00

Hallo,
Een beetje zoeken op internet er zijn programmaatjes waarmee je dat thuis zelf kan doen op de computer en dan branden.

http://www.imeem.com/badassdj/music/3nzwdEeD/dj_mark_ev...

is een voorbeeld maar nogal lang en onbekende stukjes, op you tube onder evolution of dance vindt je ook voorbeelden.

Ik hoop dat je er iets mee bent.

Sylvia

LeBart

Meld misbruik13-8-2008 17:24:30

stuur me maar door welke liedjes je aan elkaar wil mixen.

cheers, dj LeBart

... sinds wanneer heb je een studio nodig om 2 liedjes aaneen te rijgen ... waarvoor dient dat mengpaneel dan in hemelsnaam.

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik13-8-2008 19:04:51

het zijn geen 2 liedjes maar een 10-tal!

wil je uw mail adres doorgeven lebart zodat ik de link kan doorgeven en info!

groetjes

LeBart

Meld misbruik13-8-2008 21:19:31

zoals de regels van het forum vertellen mag ik dat niet.

google is uw vriend als u me wil vinden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...