Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen goedkoop uitzicht of niet?

13-8-2008 14:26:52
Hallo bruidjes, ik zat al een tijdje met het idee om onze feestzaal te bekleden met ballonen (wit, rood en doorzichtig) op de tafels 3 stuks, dan nog eens de dansvloer in de hoogte een kadertje en een prikballon in het midden. Wat is jullie mening daarvan? Vinden jullie ballonnen te goedkoop voor een huwelijk of vindt je dat nu eenmaal toch passend? Graag een eerlijke reactie aub. Ik heb net zo'n reactie op een andere forum gezien dat ze dit goedkoop vonden en vraag me af of dit zo is? mvg Liesbet.

Liesbet
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 882

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik13-8-2008 14:33:12

Eerlijk gezegd: op sommige feesten vind ik het goedkoop.
Maar ik heb hier al foto's gezien waar ik het heel smaakvol vind.
Zolang je tinten kiest die passen bij de rest, en je niet overdrijft qua aantal en grootte kan dit heel mooi zijn !
Wij zullen enkele kleine rode in hartvorm gebruiken, en dan nog wit en rood. Maar max 50 voor onze zaal (niet zo groot en maar 50 man)

Kies zorgvuldig je tinten, en overdrijf er niet mee, en dat zal het echt prachtig zijn !

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik13-8-2008 14:43:34

Ik vind balonnen wel leuk. Het vult een zaal op!Maar je mag misschien, zoals Delphine zegt, niet overdrijven.
Groetjes,
Daphne

s
1-6-2007
 Meld misbruik13-8-2008 14:56:08

Balonnen kunnen er naar mijn mening soms inderdaad goedkoop uitzien.
Maar da's vooral een kwestie van smaak denk ik. En daar kan je niet over discussieren, eh.
Ik ga deels akkoord met Delphine: niet teveel, niet te groot en mooi bij elkaar passend kan het wel.
Ik zou nooit rode met witte ballonnen kiezen terwijl er hier verschillende mensen zijn die dat net wel zouden nemen. (waaronder Delphine) Ik vind dat veel te cliche en een beetje goedkoop uitzien...
Doe vooral wat jullie tweetjes mooi vinden!!
Ik heb soms proberen rekening te houden met anderen, maar vaak had ik iets: Wij trouwen, dus wij moeten het mooi, leuk, lekker en goed vinden.
Eten bijvoorbeeld hebben we gekozen wat wij lekker vinden en ons niet teveel aangetrokken van anderen, behalve de soep. Ik had er voor gezord dat mijn soepetende opa die zeker zou lusten. (stom voorbeeld misschien)

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik13-8-2008 15:12:51

Hoi Liesbet

Neem eens een kijkje op: http://www.balloon-boy.be/ en klik op ballonshop voor particulieren. Wij hebben vorig jaar gebruik gemaakt van hun diensten voor het jubileumfeest van mijn partner zijn grootouders en hebben niks dan positieve commentaar gekregen. Voor ons huwelijk gaan we ook gebruik maken van ballonnen (het is nogal een vrij grote zaal)kwestie om er wat leven in te brengen. Maar het is zoals sommige bruidejs al eerder hebben gezegd, iedereen heeft een verschillende smaak en je moet doen waar jij/jullie je goed bij voelen.
Veel succes nog met de voorbereidingen. Mocht je wat meer info willen over de winkel mail me dan gerust op veroniquecosyns@hotmail.com
Groetjes

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik13-8-2008 15:27:32

Wij hebben gekozen voor een trouwfeest, met enkel een korte ontvangstreceptie vooraf en dan later op de avond een laatavondbuffet en de taart. Wij zullen ook veel gebruik maken van balonnen.

Iedereen doet het ten eerste volgens zijn/haar budget en als je balonnen nu éénmaal mooi vindt...

Groetjes,

Jenny

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik13-8-2008 16:16:06

Hallo,
Ik vindt ballonnen niet goedkoop als het mooi gedaan is vindt ik het zelfs heel mooi.
Bovendien passen de kleurtjes toch.
Als jij het mooi vindt zeker doen.
Kijk ook eens op IBS zij hebben heel veel ballonnen niet duur en mooi.

Sylvia

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik13-8-2008 16:23:22

Hey Liesbet

Ik vind ballonnen géén goedkoop uitzicht, maar ben daarin wel bevooroordeeld aangezien mijn nonkel ballondecorateur en -artiest is. Dus bij onze trouw gaat er ook héél veel met ballonnen gewerkt worden.
Wat ook héél mooi is, is zo'n ballonnenhaag aan de inkom van je zaal of Kerk ofzo.

Succes!

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Mieke

Meld misbruik13-8-2008 18:28:55

Dag Liesbet,

Eerst vond ik ballonnen ook goedkoop. Ik heb dan wat zitten surfen en enkele foto's bekeken en 'k moet eerlijk toegeven dat het wel een mooi effect kan hebben. Maar het is niet mijn voorkeur...

Mieke

evelien
13-9-2008
 Meld misbruik13-8-2008 19:19:26

dag,

Ik zou ook voor de ballonnen gaan.
succes ermee.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik13-8-2008 22:00:50

Wij hadden ballonversiering in de kerk,we hebben hier niks dan goede reacties op gekregen.
Van kleur hadden wij,witte zilver kleurige,en witte met tekst.

Ik vindt dit er zeker nie goedkoop uit zien!!

Grtz sarah

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik14-8-2008 7:54:22

Wij hadden aan de twee kanten van de deur van de kerk telkens 18 ballonnen samengebonden aan een zakje zand. Versiering maar ook een cadeau. Ik gaf mijn leerlingen en alle kindjes die kwamen allemaal een ballon! Mooi hoor!

Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info