Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor zaalversiering

13-8-2008 14:56:35
Dag allemaal,

Wij hebben niet gekozen voor het klassieke trouwfeest, maar wel voor een trouwfuif.
We hebben hiervoor een hele toffe zaal gevonden, die eigenlijk niet veel versiering nodig heeft, maar toch zou ik een feestelijke toets willen aanbrengen.
Heeft hier iemand ideeën voor?
Daphné

Daphne
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 618

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik13-8-2008 16:29:39

Als je zaal inderdaad niet veel nodig heeft kan je tafelversiering het wel af maken....

Wij hebben dat ook zo gedaan..

onze foto's kan je terugvinden op www.davidenilka.be

Groetjes..

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik13-8-2008 21:27:13

Persoonlijk vindt ik extra verlichting in de vorm van lampenslingers of lamions erg stijlvol en vrolijk.
Maar dan moet het gewone licht vd zaal wel uit of gedimd worden en dan geeft dat een heel intieme sfeer.

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik13-8-2008 21:27:14

Persoonlijk vindt ik extra verlichting in de vorm van lampenslingers of lamions erg stijlvol en vrolijk.
Maar dan moet het gewone licht vd zaal wel uit of gedimd worden en dan geeft dat een heel intieme sfeer.

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik13-8-2008 21:27:15

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-8-2008 9:28:23

Hoi Daphne,

Als je soms naar tv kijkt : Vitaya !
Dat programma Wedding SOS (soms hilarisch, soms onbegrijpelijk!), die weddinplanner daar heeft best wel goede ideeen en die moet dat dan nog op t laatste moment doen...
Dat programa is (denk ik) van in Amerika en daar is dat blijkbaar de gewoonte dat je zelf de zaal en zo inricht.
Daar trouwens ze zelfs in een hotel en van die toeren.
Ik heb daar al mooie dingen gezien die zeer eenvoudig worden gemaakt.
Lelijke ook, maar kijk daar dan naast ;-)

Natuurlijk is de ene zijn smaak en de andere niet.

Veel succes !

Sofie
19/09/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...