Terug naar overzicht
Dag Véra,Ik heb een kleedje van Cymbeline aangehad en dat kwam op rond de 1.600 euro.GroetjesMarieke
Mijn jurk, Cymbeline BIKI kost ook 1600 euro.Wat vind jij onbetaalbaar.Voor mij is dat al redelijk duur maar mama en papa wilden hem voor me kopen dus...
Hmmm ja, €1600 is al de moeite... Bedankt voor de reacties alvast!
Hey Ik trouw in een cymbeline en heb € 2190 betaald, mijn vriendin trouwt nu in een Benjamin (schitterend) en zij betaalde €1860.Hopelijk ben je hiermee wat geholpen!!Groetjes Anja
Hoi, de collectie van Cymbeline spreekt me ook enorm aan, maar ik weet niet zo direct in welke winkels ze die verkopen. Iemand een ideetje waar ze de collectie hebben?Ik ben zelf van de Kempen, maar afstand speelt niet echt een rol.BedanktAns
benjamin roberts rond de 1900 euro (heber ook n kleedje van gepast)xxx
Ik heb een Cymbeline van zo'n 1600 euro, gekocht bij Le Chapeau. Ik kan niet echt zeggen welk omdat ik de naam niet weet en om een of andere reden vind ik er geen foto van op hun site...
Hallo,Ik begrijp best dat je een beetje wil uitkijken. Ik kan waarschijnlijk aan nieuwe trouwjurken geraken van een bekent modehuis. Ik kan de naam natuurlijk niet op het forum vermelden. Mail mij maar eens even : reinhilda@deblauwvoet.be
HalloIk trouw in een kleedje van Benjamin Roberts en ik heb 950 euro ervoor betaald.Groetjes,Rebekka26 09 2008
Hallo,Ik ben dit weekend ook eens gaan kijken voor een trouwkleed en bij Couture Ann (te Aalst) verkopen ze Benjamin Roberts.Deze gaan van 1100 euro tot 1800 euro in deze winkel. Kijk gerust eens op hun site, het zijn ontzettend vriendelijke mensen in deze winkel.Groetjes,Sylvia