Terug naar overzicht
Ik zou gewoon voor paarden gaan denk ik. Ik heb een trouw meegemaakt waarbij we ongeveer twee uur in de huifkar zaten (ondertussen werden er de foto's getrokken) en dit was ERG lang, na een uur had ik het wel gezien, maar ik denk dat drie kwartier echt wel goed te doen is en veel mooier dan met een tractor. Maar je moet natuurlijk doen wat jij het leukste en het mooiste vindt.Groetjes
Hallo Sietske, Ik wil je niet ontgoochelen, maar bedenk dat een tractor ook maar maximum 40 km per uur rijdt. Als ze snel rijdne ben je er wel rapper, maar verlies je je effect vrees ik en het kan dan wel frisjes in een huifkar. Ik zou ook opteren voor de huifkar met paarden, maar dan wel volbloeden in plaats van boerenpaarden, die gaan iets sneller. Wij moeten 11 km rijden met de huifkar en op 40 minuten zouden we er zeker zijn als het moet. Veel succesInge
In Sint-Laureins is er iemand die een soort van (erg mooie) huifkar heeft en deze vooruit trekt met een erg mooie oude tractor. Misschien kan je daar eens informeren. Dit is hun website : http://users.belgacom.net/ulenspiegel/Html/Rondrit.htm