Terug naar overzicht
Heb je al schoenen, lingerie, juwelen,...? Je kan dan eventueel eens een afspraak maken om je lingerie te passen met je kleed...een paar weken nadien heb je ineens dé schoenen die je wou gevonden, misschien mag je dan nog eens passen? Ik heb 2 weken geleden mijn kleed besteld bij Robel in Roeselare. Normaal moet ik maar gaan passen met lingerie en schoenen in februari, maar als ik wil mag ik gerust volgende maand nog eens gaan passen...Het mijne is ééntje van st-patrick
Hoi,ik heb het mijne (Pronovias) 2 weken geleden besteld bij Le Chapeau in Bree, en ik zou ook heel graag binnenkort nog eens gaan kijken en passen want 6 maanden is zooo lang! Ik heb ook foto's van mezelf met het kleedje aan (waar ik elke dag minstens 1 keer naar kijk:)), maar dat is natuurlijk niet hetzelfde. Ze hebben mij in de winkel gezegd dat ik altijd nog eens mocht langskomen, maar dat ik dan wel op voorhand een afspraak moest maken. Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
HeyMijn kleedje kwam ook van Prima Donna. Toen ik het staaltje kreeg van mijn kleed, begon ik helemaal te twijfelen over het kleur... had ik dat wel gekozen.Ik ben toen terug gegaan bij Prima Donna en ze hebben er geen probleem van gemaakt om mij mijn droomjurk nog eens te tonen. En alles was toch dik in orde hoor. Op zo klein stofje... en ik had op internet naar de foto gekeken en daar toonde het veel blauwgrijzer dan het werkelijk was... je begrijpt mijn reactie dan wel e...Ik kan maar zeggen heel hulpvaardige mensen hoor bij prima donna, prima service gekregen. groetjes Anneleen
Hou er wel rekening mee dat jouw kleed in jouw maat wel nog niet binnen gaat zijn. Ik had in september gekozen... dus was wel lang wachten tot juni (daarmee dat ik twijfelde voor het kleur in januari was toch al een tijdje geleden.) Een zestal weken voor je huwelijk bellen ze je op om te komen passen.En ondertussen zal je het moeten doen met foto's :)
Ik zou dat doen. Dat kleed heeft waarschijnlijk genoeg geld gekost, dus moet je ervan profiteren.Ik denk dat zo'n bruidswinkels wel wat gewoon zijn met toekomstige bruidjes en moeders en schoonmoders...Als jij vriendelijk gaat vragen of je je kleedje nog eens mag bewonderen, daar kunnen ze toch niets op tegen hebben? Dat vind ik niet moeilijk doen, hoor.Misschien vinden ze het wel leuk dat ze toekomstige bruidjes zo helpen en merken ze dat kleedjes voor bruidjes echt wel heel belangrijk zijn. Het hoort toch wel bij hun job om je ook na verkoop nog wat verder te helpen.Ik heb mijn kleed in de solden gekocht en mocht het een week daarna gaan ophalen als de retouches gedaan waren. En ik keek al heel erg uit naar dat moment. Ik zou nooit zo maanden kunnen wachten, zoals zovelen hier schrijven.