Terug naar overzicht
Ik heb in dezelfde regio achter een betaalbare fotograaf gezocht, maar helaas niet gevonden. Wij hebben nu een fotograaf uit Lochristi, die hele mooie trouwfotos maakt tot en met avondfeest en album voor maar 550euro. Wanneer trouwen jullie ? Dan kan ik eens navragen of hij nog een gaatje vrijheeft.
hey adelheid, hebben ook nog geen fotograaf gevonden. wie hebben jullie genomen? trouwen in gent, dus lochristi is vlakbij!
Hey adelheid,Wij trouwen op 2 mei 2009, dus vraag gerust. Kun je eventueel naam, adres, email of iets anders doorgeven?Dankjewel alvast!
Paul Heirbaut uit Sint-NiklaasFotografiek uit BeverenPasse Partout uit Beverenze hebben allemaal een website en zijn zeker aan te raden! Wij hebben voor Paul gekozen! Groetjes, Kristien16/08/2008
Dag AdelheidIs het mogelijk om mij de gegevens van de fotograaf uit Lochristi eens door te geven aub?Wij zijn hopeloos op zoek en vinden niemand.fiekedesmet@hotmail.com
Hey Pieter,wij hadden Kelly Verbruggen uit Sint-Niklaas. Het is een hele toffe madam die haar vak kent! De prijs is erg voordelig t.o.v. een fotowinkel.site: www.photografia.be veel succes ermee,xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 5 dagen getrouwd!
Graag wil ik ingaan op uw vraag naar een fotograaf voor jullie bruiloft. Allereerst van harte proficiat met de geplande trouwdatum. Dat het maar een mooie dag mag worden. Maar laat ik ons voorstellen. Wij, Ronald Schlundt Bodien en Monique van Essen, doen samen zeer originele en stijlvolle bruidsreportages.Ik fotografeer de reportage terwijl Monique vanaf een afstand ongedwongen shots maakt. Dat levert in totaal een gevarieerd beeld op. Hiermee maken we een album waarbij ook de calque-bladen bedrukt zijn met foto's. Echt heel erg mooi. De reacties van voorgaande reportages waren enorm. En we denken intensief met jullie mee voor het kiezen van lokaties, ideeen voor styling. Maar ook is Monique's ervaring met trouwjurken (heeft er zelf enkele gemaakt) en haar persoon altijd een uitkomst en extra hulp geweest bij het aankleden en het stylen. Afgelopen zomer stonden we nog midden tussen de koeien te fotograferen met bad-eendjes en golfsticks, terwijl we even later in een chique dorp statige maar ongedwongen foto's namen. Al met al, alles is mogelijk, van eenvoudige reportage, tot uitgebreid met of zonder album, DVD, muziek, handgemaakte albums, zeefdrukken van je favoriete foto etc etc. Voor de exacte planning en ideeen heb ik evt. voorbeeldprogramma's van andere bruiloften.Bel maar voor voorbeelden en/of een afspraak als het je wat lijkt.voorbeeldfoto's zijn te zien op www.huh-uh.com Groeten en veel succes en plezier met alle voorbereidingen. Ronald en Moniquerwsb14@gmail.comwww.huh-uh.com T +31 6 418 17 261