Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf regio sint-niklaas

14-8-2008 11:17:43
Hey iedereen,

Wij zoeken een fotograaf in de regio Sint-Niklaas - Beveren - Kallo. Het moet vooral een goede fotograaf zijn en liefst niet te duur (uiteraard).

Dankjewel!
Pieter en Kristy (02/05/2009)

Pieter
25-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 822

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik14-8-2008 12:01:48

Ik heb in dezelfde regio achter een betaalbare fotograaf gezocht, maar helaas niet gevonden. Wij hebben nu een fotograaf uit Lochristi, die hele mooie trouwfotos maakt tot en met avondfeest en album voor maar 550euro. Wanneer trouwen jullie ? Dan kan ik eens navragen of hij nog een gaatje vrijheeft.

miek
21-3-2009
 Meld misbruik14-8-2008 12:17:19

hey adelheid, hebben ook nog geen fotograaf gevonden. wie hebben jullie genomen? trouwen in gent, dus lochristi is vlakbij!

Pieter
25-4-2009
 Meld misbruik14-8-2008 12:23:09

Hey adelheid,

Wij trouwen op 2 mei 2009, dus vraag gerust. Kun je eventueel naam, adres, email of iets anders doorgeven?

Dankjewel alvast!

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 12:44:29

Paul Heirbaut uit Sint-Niklaas
Fotografiek uit Beveren
Passe Partout uit Beveren
ze hebben allemaal een website en zijn zeker aan te raden! Wij hebben voor Paul gekozen! Groetjes, Kristien
16/08/2008

Sofie
8-8-2009
 Meld misbruik14-8-2008 18:53:59

Dag Adelheid

Is het mogelijk om mij de gegevens van de fotograaf uit Lochristi eens door te geven aub?
Wij zijn hopeloos op zoek en vinden niemand.
fiekedesmet@hotmail.com

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 21:05:47

Hey Pieter,
wij hadden Kelly Verbruggen uit Sint-Niklaas. Het is een hele toffe madam die haar vak kent! De prijs is erg voordelig t.o.v. een fotowinkel.
site: www.photografia.be

veel succes ermee,
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 5 dagen getrouwd!

Ronald

Meld misbruik5-9-2008 9:29:32

Graag wil ik ingaan op uw vraag naar een fotograaf voor jullie bruiloft.

Allereerst van harte proficiat met de geplande trouwdatum. Dat het maar een mooie dag mag worden.

Maar laat ik ons voorstellen.

Wij, Ronald Schlundt Bodien en Monique van Essen, doen samen zeer originele en stijlvolle bruidsreportages.
Ik fotografeer de reportage terwijl Monique vanaf een afstand ongedwongen shots maakt. Dat levert in totaal een gevarieerd beeld op. Hiermee maken we een album waarbij ook de calque-bladen bedrukt zijn met foto's. Echt heel erg mooi. De reacties van voorgaande reportages waren enorm. En we denken intensief met jullie mee voor het kiezen van lokaties, ideeen voor styling. Maar ook is Monique's ervaring met trouwjurken (heeft er zelf enkele gemaakt) en haar persoon altijd een uitkomst en extra hulp geweest bij het aankleden en het stylen. Afgelopen zomer stonden we nog midden tussen de koeien te fotograferen met bad-eendjes en golfsticks, terwijl we even later in een chique dorp statige maar ongedwongen foto's namen.

Al met al, alles is mogelijk, van eenvoudige reportage, tot uitgebreid met of zonder album, DVD, muziek, handgemaakte albums, zeefdrukken van je favoriete foto etc etc.

Voor de exacte planning en ideeen heb ik evt. voorbeeldprogramma's van andere bruiloften.
Bel maar voor voorbeelden en/of een afspraak als het je wat lijkt.
voorbeeldfoto's zijn te zien op www.huh-uh.com
Groeten en veel succes en plezier met alle voorbereidingen.
Ronald en Monique
rwsb14@gmail.com
www.huh-uh.com
T +31 6 418 17 261

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...