TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
7-7-2008
|
14-8-2008 16:35:09
Hallo, wij hebben ons trouwfeest niet in deze zaal gegeven, maar tijdens onze zoektocht naar een geschikte feestzaal zijn we ook langsgegaan bij Bernini in As en dit in de eerste plaats omdat de prijsofferte inderdaad erg goed meevalt. Toen we er aankwamen, kon ik eerst niet geloven dat dat de locatie was: de voortuin stond onder het onkruid!! Het gaf echt een vreselijk onverzorgde indruk. Maar om de zaal toch een kans te geven, zijn we binnen gaan kijken: de uitleg die we kregen leek heel professioneel, maar owv enkele opmerkingen hebben we toch niet voor deze zaal gekozen. Hij sprak erg negatief over voorgaande bruiloften waar gekozen werd voor een walking-dinner (dit was niet eens de formule die wij in gedachten hadden!) en dit vond ik eigenlijk niet kunnen. Als een koppel voor een bepaalde formule kiest dan moet je daar als zaal het beste van maken en geen oordeel over vellen! Vervolgens verzekerde hij me dat de versiering van de tafels in de prijs inbegrepen was en liet hij een voorbeeld zien: dit was echt heel zielig! Er stonden vijf lange tafels met op iedere tafel twee 'bloemstukjes': een vaas met enkele bloempjes in! Je kan beter geen versiering plaatsen als het zo triestig is! Ik wil toch ook weer niet te negatief klinken over deze zaak, want ik ben er nog nooit geweest voor een feest. Het kan dus allemaal wel prima in orde zijn. Maar voor alle zekerheid zou ik zeker ook nog bij een aantal andere zaken langsgaan.
Veel succes met je zoektocht! Groetjes!
|
|
Vera
22-8-2009
|
14-8-2008 16:52:30
Hoi Tine, bedankt voor je eerlijke antwoord. Het is vreselijk moeilijk om een zaal te kiezen en het grote aanbod maakt het er niet makkelijker op! Een onverzorgde tuin en triestige decoratie kunnen mij ook niet bekoren. Het plaatje moet toch min of meer perfect zijn en een eerste indruk is toch heel belangrijk. Naar welke zalen zijn jullie nog gaan kijken en welke zaal hebben jullie uiteindelijk gekozen? Groetjes!
|
|
sarah
18-7-2008
|
14-8-2008 17:17:38
Hey vera,de zaal die jij beschrijft ken ik niet. Maar wij hebben ons feest (op 18 juli 08) gegeven in maasmechelen,in zaal "aen't venne" ,de prijs viel heel goed mee,en alles was er prima in orde. Hij deed alles om het ons naar wens te maken.
Veel succes sarah
|
|
Kathleen
5-7-2008
|
14-8-2008 23:08:10
Hallo. Ikzelf ben ook van As. Wij zijn getrouwd op 5 juli 2008 en gaven ons feest in het Kasteel van Wurfeld in Maaseik. Dat is wel eventjes rijden, maar ZEKER de moeite waard. Alles was heel elegant en perfect verzorgd. Wij hadden ook rondgekeken voor Bernini of Mardaga, maar als je dan ziet dat je voor vergelijkbare prijzen in Wurfeld terecht kan, dan is de keuze vlug gemaakt. http://www.kasteelwurfeld.be/
Grtz, Kathleen!
|
|
Els
25-4-2009
|
15-8-2008 10:01:21
Hallo,
Wij trouwen op 25april 2009 en zijn van deze regio. Wij hebben ook geinformeerd Bij bernini, maar deze zaal uiteindelijk niet gekozen omdat ik er al eens een trouwfeest heb gehad. Die mensen hadden BBQ en wij waren de laatste tafle die mocht aanschuiven aan het buffet, en helaas waren de meeste koude gerechten al op, dus enkel nog vlees. Dit vind ik niet kunnen!!! Laatst ook nog een babyborrel gehad daar en ook daar was het niet echt geweldig!! Triestige decoratie inderdaad op tafel en geen vlotte bediening. Veel succes naar het vinden van de juiste locatie!!
groetjes els
|
|
Tine
7-7-2008
|
16-8-2008 18:35:41
Dag Vera, Het is inderdaad erg moeilijk om een geschikte zaal te vinden, zeker omdat je wil dat echt alles in orde is. Ik ken wel twee feestzalen die ik je zeker dan aanraden: The Loft in Hoeselt (hier heb ik zelf mijn trouwfeest gegeven en alles was echt super in orde!) en Krekelhof in Hasselt (vorig weekend een trouw bijgewoond en alles was er tip-top, alleen de dj die toen gedraaid heeft, viel erg tegen, maar ik weet niet of die dj bij de zaal hoort). Nog heel veel succes met je zoektocht. Groetjes
|
|
An
|
16-8-2008 19:16:14
Dag Vera;
wij zijn in januari van dit jaar op zoektocht gegaan naar een feestzaal; ook uitgekomen bij Bernini. Een keertje iets gaan drinken en een snack gegeten, kwestie om eens te kijken .. een offerte laten maken en deze viel goed mee in prijs. Maar toen wij onze datum gingen bespreken zei hij dat we snel moesten beslissen en een voorschot geven, de baas was eventjes weg ... en wij zijn stout geweest, eventjes in de agenda gepiept en wat bleek .... zo goed als LEEG.... ook de tuin, zaal, decoratie sprak ons niet echt aan. We geven binnen drie weken ons huwelijksfeest in Feestzaal Krekelhof, daar hebben we al goede commentaren over gehoord. ik zou graag willen dat onze gasten ons feest nog lang zullen bespeken hoor... veel succes met jullie zoektocht!!!
groetjes, An
06/09/2008
|
|
Vera
22-8-2009
|
17-8-2008 14:04:36
Hoi Tine, De loft staat mij momenteel ook nog het meeste aan. De prijzen vallen in vergelijking met vele anderen goed mee en ben er ook al een paar keer geweest en alles was prima in orde.
Ik wist echt niet dat dit zo moeilijk zou zijn! Het probleem is ook; we zijn momenteel aan het bouwen en bijgevolg is ons budget niet echt groot... €50 per persoon all in in een feestzaal is zowat het minimum wat men vraagt. We denken er ook serieus aan om een zaal te huren en een traiteur te laten komen, maar dan moet je alles zelf regelen natuurlijk. Donderdag heb ik een afspraak bij Terpoorte bij TVkok Moke. Ik heb van vrienden gehoord dat hij een menu of buffet opstelt aan de hand van jouw budget. Ben eens benieuwd!
|
|
Kristien
25-7-2009
|
18-8-2008 12:35:10
Hallo,
Wij zijn ook in Bernini geweest omdat zij idd een goede offerte hadden. Maar iss, de omgeving is niet echt mooi en het plafond van de zaal was zo laag! Voelde mij 'naar beneden gedrukt'. Ben er wel zeker van dat het eten super is!
groetjes, Kristien
|
|
Peter
19-9-2008
|
3-9-2008 9:50:03
Hallo,
Zijn er ook mensen die iets positief te vertellen hebben over deze zaal? Wij zijn er enkele keren gaan eten (heel goed) en hebben na het zien van de zaal ook besloten om er ons feest te geven (binnen enkele maanden) waardoor we bij het lezen van deze artikels toch wat schrik beginnen te krijgen...
|
|
gunther
|
1-5-2010 18:44:55
Wij zijn getrouwd in de loft in hoeselt en het was er gewoon super, genoeg personeel, ruime zaal waar het in de zomer niet te warm is, lekker eten en de prijs viel goed mee.
|
|
juulke
|
20-10-2010 13:39:16
hallo, ik heb mij laten vangen in de bernini, ik ben er namalijk getrouwd.
in het kort , de zaalversiering trok op niks, het eten was niet genoeg voor alle personen en het was dan ook nog een svan de dag ervoor werdt mij verzekerd door de kelner.
mijn vrouw was er stik kopot van toen ze het hoorde en voor haar was de vreugde voorbij.
Wat een mooie dag moest worden hebben ze helemaal verknald.
toen ik ging afrekenen wou hij me geen factuur geven en was de prijs veel hoger dan was afgesproken.ik ga hem niet betalen zolang ik mijn factuur niet krijg maar daar wacht ik al een paar maanden op, hij had het eten van twee feesten voledig in het zwart aangekocht en daarom wil hij geen factuur geven.ben overlaatst naar een feest in t driesent geweest en dat was af,waren wij daar ook maar geweest, maaaarja tis te laat he.
|
|
Matt
|
27-2-2011 21:43:53
Juulke, dit is een zware accusatie voor welke zaak dan ook. Ik ben naar meerdere feesten geweest in dit etablissement en deze vielen stuk voor stuk goed mee. Ik heb telkens gesproken met de personen die de festiviteiten hadden georganiseerd en deze personen hadden geen of nauwelijks negatieve opmerkingen. In tegendeel zelfs ! Deze beschuldigingen zijn onterecht bevonden !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|