Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes van 13 september

14-8-2008 13:10:44
Dag lieve bruidjes, nog 30 dagen te gaan!!! Man, man, ik begin echt wel serieus zenuwen te kruigen!! Hebben jullie dat ook?
Moeten jullie nog veel doen? Wat mag ik niet vergeten? Heb het gevoel dat ik iets mega over het hoofd zie :)
Ben nu ook snipverkouden, is wel een voordeel, dan zal ik het normaal niet hebben over een maand!
Alleszins, brrrrr, kan iemand me kalmeren :))

Dikke x
Bren

brendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1131

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 13:40:11

Bij ons is het voor 20 september en moet nog heel veel doen: details van de zaal bespreken, zaalversiering voorzien, kleed laten aanpassen, wettelijke ceremonie ineen steken, ringen afhalen, een kapster zoeken die iets deftigs met mijn haar kan doen en nog een aantal zaken die ik nu weer vergeten ben.
En ik ben, tegen alle verwachtingen in, acht wel zenuwachtig. Ik droom elke nacht over wat er kan mis gaan. Vannacht waren het ongenodigde gasten, kados van op de rommelmarkt en een scheur in mijn kleed. Stom hé, maar ik kan er niets aan doen.
Groetjes,
Daphne

renske
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 13:41:03

Hey Bren ,

Wij trouwen ook op 13 september en eindelijk begint het te korten. Echt stress heb ik nog niet , heb er daarvoor al veel te lang naar uitgekeken.
ik denk dat bij ons zo goed als alles geregeld is - enkel het misboekje nog afwerken , cadeaus voor de ouders , ....
en wat moeten jullie nog regelen ??

groetjes

renske

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 13:47:16

Dag Bren,

hier nog een bruidje van 13 september...
nu begint het wel serieus af te korten.
Wij hebben nog genoeg te doen:
versiering zaal en tafels, tafelindeling (mensen moesten voor 20 aug iets laten weten), kleed (nog geen pas gehad...), bedankjes getuigen en ouders, schuimwijn voor de receptie, hapjes voor receptie (wij doen ons feest in een parochiezaal)
alles nog eens overlopen en nog zo van die zaken.
lijkt allemaal klein, maar kruipt toch tijd in.

zenuwachtig ben ik nog niet. Ik ben gewoon blij dat het eraan komt. Ik kijk er echt naar uit.
Ik hoop dat het weer mooi wordt, maar dat is nu het enige waar je geen vat op hebt. en als het dan toch regent, dan bedenken we maar dat regen op je trouwdag geluk zou brengen...

van welke regio ben je? Ik van midden limburg.

groetjes
Heidi
13/09/2008

Muriel
20-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 14:05:25

hoi collega bruidjes in spe,

wij trouwen op 20 september en ik heb helemaal geen stress. integendeel, het mag er geleidelijk aan wel gaan zijn, want die voorbereidingen steken mij serieus tegen.
wat moet ik nog doen? bedankjes voor ouders, chauffeurs (zijn vrienden van ons), snoep voor kindjes aan de kerk, tafelverdeling, misboekje afwerken en printen, 2e pas kleed, en nog wat kleine prutsen waar allemaal veel te veel tijd in kruipt
Op dit moment begin ik wel stress te krijgen voor de vrijgezellenavond. daar heb je zelf geen vat op hé...
iedereen nog veel succes, en vooral niet stressen. das voor niets goed en in plaats van sneller gaat alles daardoor nog trager :-)

groeten

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 14:31:23

van die nachtmerries, dat herken ik absoluut :) We zijn in mijn dromen al in een tent moeten trouwen, de helft van de mensen was niet komen opdagen, vreselijke cadeaus en van da allemaal, maar ja...
Ik ben nog bezig met de misboekjes, mijn kapsel moet nog eens geprobeerd worden, moet nog liedjes zoeken voor de kerk met een vriendin die gaat zingen, cadeautjes voor ouders en getuigen enz...

Heidi, wij trouwen in As voor de kerk. Wonen in Leuven, maar beide afkomstig uit Limburg (even back to the roots)

En nu allemaal samen duimen voor goed weer voor heel september (das goed voor ons allemaal)!
x

Sabine
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 14:47:41

Hallo,

Hier nog een bruidje voor 13 september, ook van midden limburg - Heusden-Zolder.

wat betreft die dromen, die heb ik gehad, zijn gelukkig nu voorbij. Heb het alleen nog over mijn vrijgezelle hihi

Wat we nog moeten doen...

-Ons ringen opnieuw laten graveren, is niet zoals we willen en fotograaf denkt dat hij ze anders niet scherp op foto krijgt

- tafelregels vouwen en kaartjes snijden

- trouwkaars afhalen

- schoenen bruidskindje halen (ons dochter maar groeit nog te fel, dit wordt last minute)

- cadeau's voor getuigen en diaken

dat is het zoal.. DENK IK

maar je zal zien..

ik ben ook aan het aftellen, t duurt precies allemaal zo immens lang nu.
maar goed, morgen nog eerst een weekje op vakantie en dan mag het echt vooruitgaan.

Ja mooi weer, daar hoopt elk bruidje in spe wel op he...

Laten we maar starten met het aftellen ;)

Groetjes
Sabine
13/09/2008

Melissa
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 16:08:24

dag meisjes,

ik ben ook een 13-september-bruidje. kijk er ontzettend naar uit. nog een paar kleine dingetjes regelen en dan komt het wel goed. allemaal hopen op mooi weer en dan wordt het voor ons allemaal een super dag!

vele groetjes
melissa

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 20:18:34

hey 13septemberbruidjes

hier ook een koppel dat op die dag trouwt

en ja ik ben ontzettend zenuwachtig al. Ik zat onlangs van 23u40 tot 2u15 weer beneden, ff tafelindeling maken en auto-indeling
ik word knetter van mezelf....

Hopelijk hebben we mooi weer, maarja het zonnetje schijnt in ons hartje toch wel he!!!

succes ermeeeeeeeeee
Wendy en Patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 21:29:48

Hallo,

Hier nog een bruidje van 13 sept. Ik begin eerlijk gezegd ook al serieus zenuwen te krijgen. Ik kijk er enorm naar uit. Ons kindje wordt die dag ook gedoopt, dus twee feesten.

Ik heb enorm veel stress voor volgende week de eerste pas van mijn trouwkleed, ik ben nog maar één maand bevallen en ik heb schrik da k er niet meer ga inkunnen... We zien wel, de bruidswinkel heeft me de maten doorgebeld en volgens ik gemeten heb zou ik er moeten in kunnen...

Bij ons is alles zo goed als geregeld enkel nog eens afspreken met dj en tafelindeling op papier zetten... en schoenen voor mijn man dat moet ook nog gebeuren...

Nu nog hopen op mooi weer hé, zolang het niet regent zou ik al tevreden zijn, maar jah met dit belgische weertje weet je maar nooit hé.

Heel veel succes

Sofie

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik15-8-2008 13:30:46

Ik mag morgen gaan voor mijn eerste pas.
Ik vind het nu wel spannend...
ga ik het kleedje mooi vinden, zo mooi als de eerste keer dat ik het aan had
zijn de dingen die ik veranderd heb aan het kleed mooi
passen de schoenen er wel bij...

Jullie kennen dat wel zeker?

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...