Terug naar overzicht
Is gisteren ook gevraagd. :-)Hier topic van gisteren: http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1478... Ik heb mijn getuige gevraagd toen ik op bezoek ging voor haar verjaardag. Op de gewone verjaardagskaart had ik er iets bijgeschreven: ps: wil jij mijn getuige zijn? Zij heeft mij voor haar huwelijk gevraagd toen we fritjes gingen eten. Dat was iets wat we heel vaak in onze studententijd hebben gedaan. Alles vierden we met fritjes, dus dat ook.
Hey meid!Ik ben ook net met dezelfde vraag bezig als de jouwe...Ik ben een soort vacature aan het maken momenteel met GEZOCHT: GETUIGEN en daarop vermeld de vacature van bruid en bruidegom en de omschrijving wat ze moeten doen en de eisen die we stellen zoals stressbestendig zijn en een mooie handtekening hebben...Het is niet altijd maken om origineel te zijn maar ga hier zeker je reactie'tjes volgen want heb ook inspiratie nodig...Liefs!
Hallo, wij hebben ook een vacature geschreven, als je je e-mail geeft wil ik onze tekst wel eens doormailen.Sylvia
mijn mailadres is inge.vanrobays@telenet.beBedankt
Wil je dit naar mij ook even doormailen aub? :)Zou lief zijn !claudiabruno@telenet.be Thanks !
kan je dat misschien ook even naar mij doormailen? lesley_beirens@hotmail.com
hoi hoi,zo'n vacature lijkt me ook super - te meer daar mijn getuige werkt in de intrim sector ;-)Zou je het voorbeeld ook eens naar mij kunnen doorzenden aub?Alvast bedankt!charlottesabbe@hotmail.com