Terug naar overzicht
Bij ons doen twee van mijn tantes dit.Ze hebben hier ervaring mee en mijn tante neemt zelfs stoelstrikken mee van het huwelijk van mijn neef.Misschien eerst eens horen in familie-of vriendenkring?Mijn ervaring leert dat er altijd wel iemand is die het zelf kan of iemand kent dat het kan!succes!
Hoi Sofie,Bij ons doet de bloemist dit. Hij gaat het altaarstuk plaatsen en de bloemetjes voor de stoelen plaatsen. Wij trouwen in de namiddag, dus een begrafenis maakt niet uit dan, dan kan hij dit tijdens zijn middagpauze doen (tis ne hele lieve bloemist) :)Alleszins, nog veel succes met de voorbereidingen!groetjesBren13 sept 2008
Wij vragen dat aan een tante die mooie bloemstukken kan maken. Maar volgens mij kan je ook soms vragen of de kerk dat zelf doen, en dan betaal je hen daarvoor.
Wij deden dit zelf, de avond van tevoren. Als er een begrafenis is, dan kan dat wel niet, maar dan had m'n vriend dat 's middags gedaan.
De bloemen kwamen de mensen van de bloemenwinkel (gratis!) doen en de rest (boekjes klaarlegen voors suite, boekjes uitdelen aan de rest, kaars klaarzetten,...) deed een vriendin van ons. Er speciaal iemand voor inhuren zou ik zeker niet doen, er is altijd wel iemand aan wie je dat kan vragen.Grts, Joke
dag sofie,Ik ben zelf bloemist van beroep en als ik je een goede raad mag geven kan je dit beter aan hen over laten.Wij hebben al mee gemaakt dat er vlak voor een huwelijk een bergrafenis is, en dan zijn we er ook op 'getraind' om in een korte tijd de kerk mooi aan te kleden.Alvast veel succes met de voorbereiding!