Terug naar overzicht
Dag SabineWij werken met bruidsuiker en waren van plan om met de doosjes een taart te maken.Wij hebben een Mickey en Minnie bruidspaartje gekocht om erbovenop te zetten.De taart bleek uiteindelijk nogal ingewikkeld om te doen. Ben toen eens op 2dehands gaan snuffelen en heb een mand gevonden met een huwelijkspoort. Nu gaan wij het zo oplossen.Wanneer is jullie huwelijk?Wij trouwen op 23/08/08 dus na deze datum hebben wij Mickey en Minnie niet meer nodig en kan je het eventueel overkopen als je dat wilt.GroetjesStephanie
Hey Stefanie,Wij stappen in het huwelijksbootje op 13/09. Dat zou mooi uitkomen. Wat vraag je ervoor en zou je me een foto kunnen mailen?cordonsabine@hotmail.comMercietjes alvast
Hallo, ik zou eens op ebay kijken een tijdje geleden ben ik het daar nog tegen gekomen. voor de taart in verdiepen en hartvorm moet je eens surfen naar de leukstetaarten.nl of.com weet ik niet meer dat zijn proffesionele en amateurs die taart en ijstaart maken zij kunnen je wel aan zo een staander helpen.Verder is er op www.trouwshop.com een heel topic over disney en trouwen met heel wat foto´s en ideeen.Sylvia