Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mickey & Minnie Top Bruidstaart - hartvormige staander

14-8-2008 14:41:37
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand een mickey en minnie bruidspaartje heeft om op de taart te zetten. Ik kan het online bestellen, maar er komen zoveel verzendingskosten bij vandaar dat ik even wil kijken of er hier mensen zijn die me kunnen verderhelpen.

Alsook was oorspronkelijk de bedoeling dat de ijstaarten in verschillende trappen zou zijn maar hartvormig.. nu blijkt dit niet te gaan, wel rond maar niet hartvormig omdat ze zo geen staander hebben... enig idee waar ik dat kan vinden???

Alvast mercietjes voor alle tips

Sabine
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1321

stephanie
23-8-2008
 Meld misbruik14-8-2008 15:28:04

Dag Sabine

Wij werken met bruidsuiker en waren van plan om met de doosjes een taart te maken.
Wij hebben een Mickey en Minnie bruidspaartje gekocht om erbovenop te zetten.

De taart bleek uiteindelijk nogal ingewikkeld om te doen. Ben toen eens op 2dehands gaan snuffelen en heb een mand gevonden met een huwelijkspoort. Nu gaan wij het zo oplossen.

Wanneer is jullie huwelijk?
Wij trouwen op 23/08/08 dus na deze datum hebben wij Mickey en Minnie niet meer nodig en kan je het eventueel overkopen als je dat wilt.

Groetjes
Stephanie

Sabine
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 15:34:05

Hey Stefanie,

Wij stappen in het huwelijksbootje op 13/09. Dat zou mooi uitkomen. Wat vraag je ervoor en zou je me een foto kunnen mailen?

cordonsabine@hotmail.com

Mercietjes alvast

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik14-8-2008 17:58:38

Hallo,
ik zou eens op ebay kijken een tijdje geleden ben ik het daar nog tegen gekomen.

voor de taart in verdiepen en hartvorm moet je eens surfen naar de leukstetaarten.nl of.com weet ik niet meer dat zijn proffesionele en amateurs die taart en ijstaart maken zij kunnen je wel aan zo een staander helpen.
Verder is er op www.trouwshop.com een heel topic over disney en trouwen met heel wat foto´s en ideeen.
Sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...