Terug naar overzicht
Hé Annick,Je moet eens luisteren bij Mylène, Die is bij mij ook geweest en die doen dat gratis als je vantevoren eens een demo geeft bij u thuis en dan doet ze ook u proefmake up al. Ik heb dat gedaan en vond het heel fijn.We zijn de achtste augustus getrouwd en ze vonden allen dat ik mooi was met die make-up.Ik hoop dat jij er iets mee bent, anders ook eens op de site kijken of op huwelijksbeurzen staan ze meestal ook.Groetjes en nog veel succes.Evi 08/08/08
Hoi, Wij trouwen op 22 augustus 2008 en mijn maquillage komt Ann van Sensé doen. Kijk maar eens op haar site wwww.instituutsense.be. Ik ben al voor de proefmake-up geweest en het was heel natuurlijk, maar wel echt heel professioneel. Bovendien is ze ook niet duur, wat ook mooi meegenomen is. Echt een aanrader. Hopelijk is ze nog vrij, want ze doet regelmatig bruidjes in de omgeving van Turnhout. Zelf is Ann van Merksplas.Ik hoop dat je hier iets aan hebt.Vele groetjes,Kim22/08/08
Dag Annick, ik volgde mijn opleiding aan de Schoonheidsschool in Hasselt. Aangezien mijn vriend (hij is fotograaf) van Turnhout is, is het voor mij geen probleem om bij jou thuis te komen voor de make-up. Je kan me contacteren op pegtimmermans@hotmail.comSucces !
halloik doe maquillages aan huis..indien je interesse hebt of meer info wenst? stuur dan een mailtje naar liesbetdemulder@hotmail.comgroetjes