Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum voor mijn aanstaande? kostprijs??

14-8-2008 19:36:37
hallookes

Mijn aanstaande zou graag een kostuum huren, maar hij ziet wel graag de merken zoals, masterhand, kimo suits,... Hij heeft een mooi kostuum in een boek zien staan van masterhand, de naam is ciro lipton in het ecru. Weet iemand daarvan de prijs, want hij wil niet te veel geld uitgeven aan zijn kostuum. Hij wil een creme kleurig of gebroken wit kostuum. Geen zwart. Weet iemand waar je ev. nog kostuums kan kopen die niet te duur zijn, en toch heel modern?

dank u

veel groetjes

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 689

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik14-8-2008 19:51:53

Hallo,
mijn schattie zit met het zelfde probleem.
hij wil ook een lichtkleurig pak en de meeste in de verhuur zijn zwart blauw of grijs en kosten het goedkoopste 65-85-105€ ongeveer maar dat willen we dus niet.
de prijs om te huren valt vindt ik nog wel mee maarde kleurtjes dus niet.
bovendien is mijn schat 2meter en een beetje groot en das dus ook moeilijk.
dus moeten we uitwijken naar eentje kopen en de merken die hij mooi vindt gaan ook naar de 600-700-800€ mmmmmmmmmm das dus wel even een tegenslag.
als je iets vindt laat het zeker weten.
Sylvia

Dorine

Meld misbruik14-8-2008 20:07:36

Het kostuum van mijn echtgenoot, ook van Masterhand, koste net geen 500€. Driedelig het lijkt enorm goed op de ciro lipton dan wel in grijs. Deze van mijn zoon, ook Masterhand, 50€ minder, tweedelig. Was wel een heel andere stof.

Dorine

Meld misbruik14-8-2008 20:09:44

Oeps was ik dus vergeten. Bij De Baerdemaeker in Eeklo!

Anne

Meld misbruik14-8-2008 21:49:00

ik weet niet wanneer je trouwt, maar als je genoeg tijd hebt kun je best wachten tot de solden in januari, wij hadden in juli een pak van hugo boss gezien wat onze goesting is, dit koste normaal 500 euro en nu nog maar 250. We hebben dit wel niet gekocht omdat we pas in mei trouwen en ik mijn kleed nog niet heb (en nog geen idee heb wat ik wil) dus wij wachten hiervoor op de solden in januari. Mss een tip? 250 euro voor een kostuum is denk ik niet veel zeker niet als je bekijkt dat huren soms al 100 euro kost...
Maar je moet natuurlijk zelf de keuze maken.
Veel succes
Groetjes

Katleen
27-9-2008
 Meld misbruik17-8-2008 10:45:28

Mijn aanstaande heeft zijn kostuum in maasmechelen village gekocht tijdens de solden. Met schoenen inclusief was hij 530 euro kwijt!
Veel succes!!

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik17-8-2008 22:08:01

Als tweedehands je mocht interesseren, mijn ventje was in het ecru, als je uw emailadres nalaat wil ik je wel efkes een foto doormailen.

Groetjes
nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...