Terug naar overzicht
Hallo, mijn schattie zit met het zelfde probleem. hij wil ook een lichtkleurig pak en de meeste in de verhuur zijn zwart blauw of grijs en kosten het goedkoopste 65-85-105€ ongeveer maar dat willen we dus niet.de prijs om te huren valt vindt ik nog wel mee maarde kleurtjes dus niet.bovendien is mijn schat 2meter en een beetje groot en das dus ook moeilijk.dus moeten we uitwijken naar eentje kopen en de merken die hij mooi vindt gaan ook naar de 600-700-800€ mmmmmmmmmm das dus wel even een tegenslag.als je iets vindt laat het zeker weten.Sylvia
Het kostuum van mijn echtgenoot, ook van Masterhand, koste net geen 500€. Driedelig het lijkt enorm goed op de ciro lipton dan wel in grijs. Deze van mijn zoon, ook Masterhand, 50€ minder, tweedelig. Was wel een heel andere stof.
Oeps was ik dus vergeten. Bij De Baerdemaeker in Eeklo!
ik weet niet wanneer je trouwt, maar als je genoeg tijd hebt kun je best wachten tot de solden in januari, wij hadden in juli een pak van hugo boss gezien wat onze goesting is, dit koste normaal 500 euro en nu nog maar 250. We hebben dit wel niet gekocht omdat we pas in mei trouwen en ik mijn kleed nog niet heb (en nog geen idee heb wat ik wil) dus wij wachten hiervoor op de solden in januari. Mss een tip? 250 euro voor een kostuum is denk ik niet veel zeker niet als je bekijkt dat huren soms al 100 euro kost...Maar je moet natuurlijk zelf de keuze maken.Veel succesGroetjes
Mijn aanstaande heeft zijn kostuum in maasmechelen village gekocht tijdens de solden. Met schoenen inclusief was hij 530 euro kwijt!Veel succes!!
Als tweedehands je mocht interesseren, mijn ventje was in het ecru, als je uw emailadres nalaat wil ik je wel efkes een foto doormailen.Groetjesnathalie