Terug naar overzicht
Ben je al bij verschillende apothekers geweest?De eerste keer dat ik dit hoor....
Nee, zijn zelf nog niet naar een apotheker geweest, maar vele vrienden van ons vertellen dit...
Je hebt twee verschillende poeders nodig die je samen moet mengen. Het ene kan je zo in de handel verkrijgen (zwavel geloof ik), het andere wordt enkel verkocht bij de apotheker (onder de toonbank)....Even zoeken wel voor je een bereidwillige apotheker vindt. Zij mogen het idd officieel niet meer verkopen.
Dat de apothekers dit niet meer mogen verkopen is volgens mij een fabeltje. Welke apotheker gaat nu illegaal springstof verkopen, met het risico op het verliezen van zijn licentie? Zo lomp gaan die niet zijn, ze hebben er 5 jaar extra voor gestudeerd. Dat niet alle apothekers dit verkopen klopt. Er zijn enkele apothekers die dit mogen. Ze moeten volgens de wet een bunker hebben om dit op te slaan, en veel apothekers doen deze investering niet. Het is dikwijls zo dat apothekers zonder bunker dit ook verkopen, maar zij halen dit dan waarschijnlijk bij een collega met bunker, je moet het dan wel op voorhand bestellen, zodat zij maar een kleine hoeveelheid hebben liggen voor een korte tijd.Gewoon navragen bij jouw apotheker, en indien hij er zelf niet kan aangeraken, vragen welke collega van hem dan wel. Een telefoontje is snel gedaan, en kan je vlug een oplossing bieden.Lieven
hey,Wij hebben vorige week nog een schieting gehad... het was super!!! Al het poeier kwam van bij de apotheker... wel voorzichtig zijn hé... met kleine beetjes beginnen (de juiste verhouding vinden) en later kan je een beetje meer gebruiken.GrtzBart
We hebben ondertussen 2 apothekers gevonden die het verkopen, in Herentals, zandstraat, en in Lier op de markt. Dat probleem is ondertussen opgelost! Nu nog een fatsoenlijk kanon zoeken, dat we konden gebruiken is stuk.Bedankt voor jullie hulp.
Hallo,weet er soms iemand een apotheker zijnrond Tielt die deze producten verkoopt ?( onder de toonbank wel te verstaan )ThxGilles