Terug naar overzicht
Hallo,zou je misschien eens enkele foto's willen doorsturen van de jurk?En wat is de prijs?Alvast bedanktGroetjes Vicky.15/09/2009vicky.eric@telenet.beGroetjes Vicky
Zou je enkele foto's willen doorsturen. Hoeveel had je er nog graag voor gehad?Carolina.Stappaerts@telenet.be
Zou je mij ook enkele foto's kunnen doorsturen? En wat is de prijs?fiekedesmet@hotmail.com
Hey Karolien,Kan je me wat foto's doorsturen? Hoeveel had je er graag nog van gehad?e-mail: lesley.pouliart@telenet.beThanks,Lesley
hei,jullie vinden mooie foto's van de jurk via google: ian stuart - cinnamon. Ik zal naar elk van jullie zo snel mogelijk een foto van mij doorsturen. nieuwprijs is meer dan 2000€ en ik had er graag 900€ voor gehad. is echt perfect, incl. stola en halsketting.bij interesse: geef maar een seintje!
ik ben zeker geïnteresseerd indien de jurk nog te koop is. Zijn het grote of kleine maten? Ik ben vanboven nogal goed besteld, vandaar, ik ben ook redelijk groot 1m73 , werd de jurk ingekort? Wil me mailen op mijn e-mailadres ( sta ingelogd op mijn partner zijn acount) LieselotPerneel516@hotmail.com