Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

14-8-2008 22:34:26
hallo bruidjes heb een vraagje,weet iemand waar ik vervoer kan vinden voor s'nachts om sommige gasten naar huis te brengen en zelfs eventueel ons we zouden graag een busje met chauffeur huren en dit uit de regio zottegem. En geeft er iemand een idee voor eventueel binnenlocatie's voor onze fotoreportage.Voor buiten hebben we iets maar als ik dat weer nu zo zie begin ik te vrezen wij trouwen op 06.09.2008

cindy
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 350

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik14-8-2008 22:46:45

Hey Cindy

Wij hebben besloten dit met taxi's te doen...
Zal goedkoper uitkomen denk ik!

Succes nog met de voorbereidingen
wendy en patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik16-8-2008 13:39:07

Hey,

Wij hebben op voorhand een taxibedrijf gekontakteerd en gevraagd of ze over taxibusjes beschikken.
Die hebben we gevonden en de mensen die ermee meerijden zijn goedkoper gesteld omdat ze de kosten kunnen delen.
Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...