Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjes misviering

20-5-2005 19:17:42
Hallo iedereen!

We hebben dit weekend twee mensen geboekt om te zingen in onze misviering (familie van mijn schoonbroer). Nu zoeken we nog leuke liedjes die zij zouden kunnen zingen, maar ik ben absoluut niet het type muziekkenner. Heeft er iemand ideetjes?

sofie

sofie
18-2-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 438

nathalie
10-12-2005
 Meld misbruik20-5-2005 20:56:57

Hoi sophy
wat vind je leuk, een beetje traditionelere liedjes of wat bij de tijds?
wij zijn ook aan het orienteren en vonden het wel erg leuk bij binnenkomst this is the moment en bij het verlaten van de kerk" I feel good" van James Brown...
Maar waarschijnlijk hebben die mensen die jij hebt gevraagd ook wel ideeen!
succes

Groetjes nathalie

annelies
19-8-2005
 Meld misbruik22-5-2005 14:11:46

hallo nathalie,

ik ben ook nog op zoek naar de juist liedjes voor mijn viering en ik ben juist bezig met eens naar this is the moment te luisteren, dat is een heel mooi liedje he om binnen te komen in de kerk. Om buiten te gaan hebben we kozen voor a perfect day.

nog 89 dagen,

vele groetjes annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...