Terug naar overzicht
Hallo, Ik ben blij te horen dat jullie feest in Gasthof Ter Venne zo goed is meegevallen! Wij doen ons feest daar namelijk volgend jaar! :-)Ik vind het super voor jou dat alles zo goed verlopen is, geniet er nog maar rustig van na...
Kan je zomaar terecht in de gebouwen van Salve Mater of moet je daar toestemming voor vragen?
Je mag zomaar binnen in dat gebouw. Niet alle gebouwen staan leeg, dus misschien even op voorhand gaan kijken waar het juist is. Als je met je gezicht naar de dreef staat is het langs de rechterkant. Op de site van Jurgen Doom staan enkele foto's die daar getrokken zijn (bruid heeft een zwarte rok)Veel plezier!
Ik ben zelf van Kessel-Lo, dus bij Bloem Bloem ga ik zeker eens kijken!Heb jij ook tips voor de kapster? Ik ken geen kapsters in kessel-Lo die trouwkapsels doen en indien mogelijk aan huis komen.Bedankt voor de tips, ze zijn meer dan welkom!groetjes, Han
Hoi HanMijn haar heb ik laten opsteken in Lubbeek, bij mijn vaste kapper (Hair creatif) , twas heel mooi gedaan!Bloem bloem is echt wel een aanrader!GroetjesWendy