TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
30-5-2009
|
16-8-2008 9:21:10
Het gaat niet om een feest, maar mensen die ik ken en die er in de buurt wonen zijn er overlaatst nog gaan eten en ze waren heel positief. Ben er zelf nog nooit geweest, maar zo slecht zal het dan toch niet zijn :-)
Groetjes, Sarah
www.30mei2009.bruiloftsite.nl
|
|
Els
|
16-8-2008 10:01:08
Hey meid!
Ben er ooit geweest voor een presentatie met receptie en was er eigenlijk een beetje teleurgesteld van...
Als je oprijdt, is het prachtig, een échte fotolocatie! Maar het interieur is met de tijd blijven stilstaan en dat viel me tegen. Ze hebben thans een hele mooi binnentuin, dus daar zijn heel wat mogelijkheden, maar het interieur...
Let wel, mijn bezoekje is geleden van 2006, dus wie weet, is er intussen toch al iets veranderd.
Succes!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Nele
7-2-2009
|
16-8-2008 12:14:45
De nieuwe eigenaar zou Withofs van Sint Truiden zijn ook eigenaar van het veilinghuis.
|
|
Inge
1-10-2011
|
16-8-2008 14:12:58
Hallo Wendy! Een trouwfeest niet, maar wel naar een groot verjaardagsfeest eind juli, net nadat ze van eigenaar gewisseld zijn. Het eten was super, de bediening zéér vriendelijk, een mooi (en romantisch kader), zeer goede prijs kwaliteitverhouding,... Het enige wat ik kan opmerken is het volgende: het was een feest voor een 100 tal mensen en de buffetten waren hier niet op berekend. Dit wil zeggen dat de eersten al lang gedaan hadden met eten als de laatsten nog niet eens vertrokken waren om gaan te halen. Dit is wel altijd een beetje met buffetten dat niet iedereen tegelijk aan het eten is, maar hier was het toch uitzonderlijk lang wachten (vonden mijn tafelgenoten trouwens ook). Het was eenvoudig op te lossen (volgens mij) door het buffet gewoon dubbel op te stellen... Misschien even aanhalen bij een bespreking? Toch was het ondanks het lange wachten op het eten (om je een idee te geven: hoofdschotel (warm buffet) pas om half 12 en dessertenbuffet pas om half 2 's nachts, vind ik toch behoorlijk laat, als je weet dat we om half 8 al daar waren voor de receptie...) een super feest en ik zou zeggen: zeker overwegen! Dat gaan wij ook doen als wij zo ver zijn om zalen te gaan zoeken! Heel veel succes! groetjes!
|
|
evelien
10-4-2010
|
16-8-2008 18:20:34
hoi, chateau de la motte is een prachtige locatie, maar ik moet zeggen dat ik daar nog nooit lekker heb gegeten. maja smaken verschillen... . ik denk niet dat withofs de nieuwe eigenaar is, als dat zo is, dan trouw ik dadelijk daar want het veilingshuis levert heel heel lekker eten. groetjes
|
|
Nathalie
3-7-2009
|
17-8-2008 18:55:08
Het is zeker Withofs die nu de eigenaar is en hoewel het eten in het veilingshuis lekker is vind ik de bediening op niets trekken. Het is wel een prachtlocatie om een feest te houden, wij zijn er ook gaan informeren maar omdat alles bijna uit vis bestond en om te veranderen naar vlees nog eens apart bijgerekend werd hebben we het niet gedaan.
|
|
Kristien
25-7-2009
|
18-8-2008 12:29:07
Hallo,
Wij zijn vorige maand ook daar geweest voor een prijsofferte, maar hebben nooit niets meer gehoord!
Zeer mooie locatie, maar spijtig dat de dansvloer in een andere zaal is dan het eten. Als bruidspaar moest je ook in de ingang (!) gaan zitten. heel rare zaalindeling...
Groetjes Kristien
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|