Terug naar overzicht
Dag Kim,Ik kleur het mijne (donkerbruin met een klein beetje acajou) zodanig vooraf dat het minstens één keer is gewassen voor de trouw (bij mij komt er dan altijd nog wat kleur af). Vlak erna vind ik het net te donker en mijn verloofde vindt dat ook :-)Ziet jouw aanstaande het liever echt pikzwart ? Ik denk dat het hoe dan ook over 13 dagen zeker nog mooi is hoor! Groetjes,Joke.
Hoi Kim,Ik ben net zoals jou bruin (alle, denk ik, is nogal lang geleden mijn natuurlijke kleur), ik verf ze ook altijd pikzwart.Ik ga het een week op voorhand laten doen, dan glanst ze nog mooi. anders moet je het gewoon aanzien, is het niet meer zo mooi, doe je het gewoon vlak ervoor nog eens he.good luckxbren
Hallo, het mijne is veertien dagen geleden gekleurd en wordt nu woensdag nog eens gekleurd, drie dagen voor de trouw, dan is de kleur dieper. Het gaat hier wel over Aubergine. Ik ben nogal zwartharig van mezelf.groetjeschantal
hallo kim,mijn haar is van nature ook bruin en ik verf het ook al eeuwenlang zwart.ik laat het mijn begin van de week doen anders ziet mijn haar er 'te geverfd' uit. tegen zaterdags is het dan al een paar keer gewassen en ziet het er beter uit.groetjes xxx
ik zou +-1week ervoor gaan anders kan je nog van die kleuring aan je haarrand zien en dat is niet echt de bedoeling he ik doe het ook zo van mij is het wel een rodere tint succes nog he