Terug naar overzicht
Hoi Freya,Wij zijn ook weg van U2 en onze openingsdans wordt "One".Vrienden van ons hadden ook "In a little while"Tussen welke twijfelen jullie ?GroetjesTanja
Tanja,'With or without you' heeft speciale betekenis voor ons maar weet niet goed of dit past als openingsdans.GroetjesFreya
Hey Freya,Wij nemen 'hello' van Lionel Ricie, ook omdat dit een speciale betekenis heeft voor ons. Tekst past ook niet echt ( gaat over iemand die hij niet kan krijgen) maar dit liedje is speciaal voor ons en daarom vinden we dat dit moet als openingsdans. Het is de reden waarom je het kiest die belangrijker is vind ik.( of voor de tekst, of voor een andere reden.)Groetjes,Ilse
Eigenlijk twijfelen wij tussen "With or Without you" van U2 en "Stood up for love" van Life. Wat zouden jullie nemen????groetjesFreya en Yves(Nog 40 dagen)
Moest ik jou zijn, koos ik voor 'with or without you'. Vind ik persoonlijk al mooier dan 'stood up for love'(is ook mooi,wel te verstaan), en het heeft een speciale betekenis voor jullie. Groetjes!
Hoi,Wij hebben ook "One" van U2 als openingsdans genomen! Heeel leuke herinnering...
Freya,With or without you is inderdaad ook prachtig. Ik denk dat je bij de teksten van U2 ervan moet uitgaan dat ieder die anders interpreteert volgens zijn gevoel op dat moment.Ik heb van One ook al een rare interpretatie gehoord van iemand, waardoor ik dacht dat dit liedje niet zo geschikt was, maar uiteindelijk halen jullie er zelf uit wat voor jullie past en jullie erin aanspreekt.Dat is nu juist het mooie aan U2 nummers vind ik.Volg gewoon je gevoel. Van welk nummer krijg je het meeste kippevel ?