Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

16-8-2008 23:20:28
Graag wat tips voor een originele manier om gasten naar de tafels te brengen.
Merci
Katrien

katrien
8-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1135

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik17-8-2008 14:04:42

Wij hadden allemaal verschillende soorten snoep gekocht en per koppel 3 of 4 snoepjes in een tule zakje gedaan. Op de tafel stonden dan de namen van het snoep alsook een kommetje met nog een hoeveelheid van datzelfde snoep. Het heeft succes gehad want iedereen vond het heel origineel.
Groetjes
Kim (Mevr. Wolfs)

Anke
27-3-2009
 Meld misbruik17-8-2008 19:36:28

Mocht je snoep gebruiken zou ik kijken naar de datum waarop je trouwt. Ik wou dit ook eerst doen maar als het dan heel warm is kan dit snoep smelten en gaan plakken.
Zelf had ik dan maar gedacht aan gekleurde ballons. je kan ook bvb series gebruiken. mocht je een fan van dieren zijn kan je dit ook gebruiken en iedereen die aan de herder tafel zit een herder geven als ze binnen komen.
Ik heb ook alleen maar een tafelschiking voor de eretafel gemaakt. De rest vecht aan tafel maar uit waar dat ze gaan zitten en wie naast wie terrecht komt.
Have fun
Groetjes
Anke

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik18-8-2008 9:22:39

Ik wilde toch nog even iets over het snoep zeggen. Wij zijn 02/08/08 getrouwd en de dagen voor de trouw was het heel erg warm en ook de dag zelf vrij laf buiten, maar wij hebben thuis de snoep in de frigo gezet en in de feestzaal hebben ze de snoep ook in de koeling gezet, dus op het moment dat de gasten toekwamen waren de snoepjes "geacclimatiseerd" en helemaal niet plakkerig.
Groetjes
Kim

els
27-9-2008
 Meld misbruik18-8-2008 12:25:03

Dag Katrien,

Wij trouwen rond het thema "liefde in Disney" en bij ons zijn het allemaal de verliefde paren van Disney die op de tafels staan. De gasten gaan binnen op "hun" muziek van disney. Dus als de tafel van Aladdin en Jasmine wordt afgeroepen, wordt het lied "a whole new world" gespeeld. Mijn vriend vroeg me ten huwelijk in Disneyland, vandaar :-)

Gtjes

Chantal
23-8-2008
 Meld misbruik18-8-2008 13:49:00

Hoi, bij ons niets van Liefde is...
of een film thema, of cartoons, zoals ik eerst wilde doen. Ik neem wielrenners. Ik geef ze allemaal een plaatje met een wielrenner op en op de tafels staat een grote tekening van diezelfde wielrenner. Wij zijn fans zie je. Dus waarom niet, Het is eens iets anders.

Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...