Terug naar overzicht
Gert Bylois uit genk is een hele goeie ik heb hem al vaak aan het werk gezien. Wijzelf nemen geen ceremoniemeester.Groetjes natasja wwww.natasjaenstijn.onzebruiloftsite.nl
Ceremoniemeester Chris Wouters : 0475/62 27 82www.ceremoniemeester-chris.be info@ceremoniemeester-chris.be
Wij hadden ook Gerd Bylois uit Genk! En iedereen sprak vol lof over hem! Hij was goud waard op onze trouwdag. Heeft de touwtjes stevig in handen en doet zijn taak dus echt perfect!!! Gewoon zijn naam intypen bij Google en je vindt hem.GroetjesKim
Hoi Liesbeth,onze ceremoniemeester is van Beringen, hij werd ons door verschillende mensen aangeraden en tot nu toe kunnen we de woorden vol lof alleen maar beamen! Hij heet Gunther Vrancken, zijn nummer: 0473/95 93 31. Hij komt een drietal keer langs voor de trouw, en een week voordien houdt hij ook een soort repetitie, perfect dus!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hey,Wij trouwen op 23/05/2009. Afgelopen donderdag hebben we eens samen gezeten met ceremoniemeester Albert Vanoirbeek. Hij is van Genk. Een vriendelijke en behulpzame man. Hoogstwaarschijnlijk kiezen we voor hem. Ik heb zijn telefoonnummer nu niet bij me, maar je mag me altijd mailen indien je meer info wenst: sabine.pieters@gmail.comVeel succes nog.GroetjesSabine
Dag Liesbeth,Wij hebben ook Albert Vanoirbeek. Het is een hele lieve man en hij is zijn geld ook echt waard. Hij vraagt trouwens echt niet veel in vergelijking met de rest (150 à 200€). Zijn tel nr: 0476531216Een Aanrader!Veel succes,Nele
Hallo,Wat is de prijs zo ongeveer van die ceremoniemeesters?groetjes,Kristien
wij hebben een heel goede gevonden. Met de mooiste en exclusiefste wagens. rolls en jaguars of een stretch limo alles is mogelijk zelfs de wagen van de 101 dalmatiers heeft hij te huur. Als je met deze firma verder wilt zou je moeten vragen naar ceremoniemeester Johan hij doet alles via de regels van de kunst. En het mag iets losserder zijn als je dit wil.
Hoi, Erwin in Tielt-Winge is heel goed. Heel vriendelijke man, en je ziet dat hij heel ervaren is. www.ceremoniecars.be