Terug naar overzicht
hoi,Ik vind dit echt spijtig, ik werk in het weekend ook in een mobiele frituur van een redelijk grote firma, wij gaan overal met minstens 2 man naar toe. Nu ja misschien voor de veiligheid inderdaad alles op papier laten zetten en uitkijken wie je neemt en wat hun ervaringen zijn.Wij staan op Rock Wercher, Rally Ieper en volgende week feest in het park te Oudenaarde. Wij zijn dus gewoon van duizenden hongerige buikjes te vullen. Mocht er nog toekomstige bruidjes zijn die een frituur willen voor hun huwelijk je kan altijd eens informeren bij Catering Verkindere, Lodewijk de Raetlaan in Izegem.Ik denk dat ze West en Oost-Vlaanderen aandoen. Enkel wanneer het superdruk is zullen ze het niet aanvaarden maar ik heb al meerdere babyborrels en eerste en plechtige communies gaan doen. Succes met jullie voorbereidingen.Groetjes Nathalie
Hoihoi, wij trouwen volgende week en hebben ook de lekkerbek gekozen. We hebben dit via telefoon geregeld dus er is helemaal niets op papier gezet... Echt vriendelijk is ze ook niet aan de telefoon te horen en heb dit nog van meerdere mensen gehoord... Werkt zij met polsbandjes of telt ze de mensen op voorhand? Groetjes Lynn en Jim