Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Frituurkraam de Lekkerbek in Houthalen

17-8-2008 12:05:26
Hoi,

Wij zijn ondertussen al meer dan een week getrouwd en net terug van huwelijksreis.
Onze dag was heel mooi en we hebben er van genoten!
Alle voorbereidingen waren goed verlopen alleen...
's Avonds hadden wij een frituurkraam voorzien (de Lekkerbek uit Houthalen).
Die vrouw had mij op voorhand beloofd dat ze met 2 personen zou komen omdat we meer dan 150 gasten hadden. Wat blijkt die avond zelf...dat ze daar alleen staat.
Gevolg : lange rijen van gasten die lang moeten wachten op hun eten. De hamburgers waren voorgebakken, maar de speciale dingen niet. Dus de mensen namen maar hamburgers, want anders moesten ze nog langer wachten.
Ik was echt in alle staten die avond! Gelukkig was het een opwelling van korte duur!Ik heb me geweldig geamuseerd! De mensen hebben gelukkig niet geklaagd, want ze vonden het wel lekker! Lekker was het ook en die vrouw heeft ook hard gewerkt maar een afspraak is een afspraak.
Toen we gingen afrekenen gaf ze toe dat het haar fout was, maar ze deed niets van de prijs af! Dat had ze toch wel kunnen doen, vond ik!
Dus mensen, als jullie voor deze kraam kiezen, laat zelfs het aantal werkman op papier zetten!
Nog veel succes allemaal!

veronique

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 3693

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik17-8-2008 22:02:08

hoi,

Ik vind dit echt spijtig, ik werk in het weekend ook in een mobiele frituur van een redelijk grote firma, wij gaan overal met minstens 2 man naar toe.
Nu ja misschien voor de veiligheid inderdaad alles op papier laten zetten en uitkijken wie je neemt en wat hun ervaringen zijn.
Wij staan op Rock Wercher, Rally Ieper en volgende week feest in het park te Oudenaarde. Wij zijn dus gewoon van duizenden hongerige buikjes te vullen. Mocht er nog toekomstige bruidjes zijn die een frituur willen voor hun huwelijk je kan altijd eens informeren bij Catering Verkindere, Lodewijk de Raetlaan in Izegem.
Ik denk dat ze West en Oost-Vlaanderen aandoen. Enkel wanneer het superdruk is zullen ze het niet aanvaarden maar ik heb al meerdere babyborrels en eerste en plechtige communies gaan doen.

Succes met jullie voorbereidingen.

Groetjes
Nathalie

Lynn
24-7-2010
 Meld misbruik14-7-2010 22:53:36

Hoihoi, wij trouwen volgende week en hebben ook de lekkerbek gekozen.
We hebben dit via telefoon geregeld dus er is helemaal niets op papier gezet...
Echt vriendelijk is ze ook niet aan de telefoon te horen en heb dit nog van meerdere mensen gehoord... Werkt zij met polsbandjes of telt ze de mensen op voorhand?
Groetjes Lynn en Jim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...