Terug naar overzicht
hey,wij hebben puntzakjes snoep voorzien met daaraan een ballon om aan de kindjes te geven die zitten mooi in een bolderkar.wij hebben 40 zakjes voorzien en met huur van de bolderkar kwam het geheel op een 60 euro.groetjes debbie
WIj gaan ook puntzakjes met snoep voorzien voor de kindjes.Zakjes kosten voor 100 stuks een 2 euro in Ava. Snoephrtjes koop ik bij makro en zo heb ik voor een 30 tal kinderen slechts een 10 euro uitgegeven!http://michaelensilke.bruiloftsite.nl
Wij hadden de snoepjes klaarstaan in de zaal,die kregen ze van een clown/ballonnenplooier.Grtz sarah
Ik heb de snoepzakjes ook gekocht in den AVA. We gaan die de week voor de trouw ook vullen en strikje errond doen.Bij AVA heb ik ook twee rieten manden gekocht daar komen ze in. Ze worden klaargezet door mijn vriendinnen,één naast mij en één naast mijn man en dan kunnen we de kinderen iets geven.We maken er lekker veel zodanig dat we de rest kunnen uitstallen op de receptie en de kleintjes er daar ook nog van kunnen snoepen!We wilden dit echt doen omdat dit in onze gemeente wel traditie is dat de kindjes bloemekes komen geven en dan ook snoepjes krijgengroetjes!
hallo, dit is heel erg streekgebonden, dus misschien moet je eens kijken of dat bij jullie wordt gedaan. want er zijn ook streken waar ze dan helemaal niet verwachten dat je iets geeft.groetjes Sylvia
Hoi Joke,Je kan het ook supergoedkoop houden en van die gekleurde spek-achtige dingen op een satéstokje steken. Micapapiertje over, strikje errond en klaar is kees!Maar je moet echt zelf weten wat je graag doet.Stressy groetjes,Sigrid
Hey Joke,Heb in de Hema loly's in hartjesvorm gekocht. Niet duur: 80 cent per loly. Kinderen waren er zot op. Ze zijn redelijk groot en hebben verschillende kleuren door elkaar.Groetjes