Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag

17-8-2008 16:46:48
aaah heb ik net een super lang verslag getypt valt de internet verbinding uit! Moet ik opnieuw beginnen...het zal voor morgen zijn vrees ik.
Groetjes, Tineke

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 508

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik17-8-2008 16:55:20

Oh das sneu..
Heb je misschien al een site met fotootjes??
groetjes!
en een dikke proficiat meid!

Tineke

Meld misbruik17-8-2008 18:25:57

ok, poging 2...

Onze dag was in 1 woord een DROOM!
Ik kan echt niet geloven dat het zo perfect was. Ik heb me nog nooit zo gelukkig voelt, nog nooit zo intens genoten. En ik ben nu nog volop aan het nagenieten. En die verliefde kriebels...zoals mijn ventje naar me keek de hele dag, dat was een zalig gevoel!

Maar het is ongelofelijk hoe snel de dag voorbij gaat. Dus meisjes geniet van elke seconde!

Eerst en vooral een paar tips, vooral handig voor de bruidjes regio Leuven.
- Mijn kleed was van "Linea Raffaelli" en kwam van bij "Linx" in leuven. Ook de kledij van de mama's.
- het kostuum van mn ventje was van Hugo Boss en zn witte das kwam van bij "de witte Duif" in Leuven.
- Mijn bruidsboeket (en de bloemenblaadjes en corsages) kwamen van bij "The Greenspot" in Leuven. Bedankt Philip voor mijn prachtige boeket! Ik had roze roosjes (soort rozen: "Sweet Akito")
- Mijn make-up was gedaan door Caroline van "Clé de Peau" in Leuven. Heel mooi en heel naturel en het heeft heel de dag goed gehouden en véél traantjes overleefd. Leve waterproof mascara! Caroline is een super toffe, ze trouwt zelf ook over 2 weken.
- Mijn kapsel was gedaan door Jimmy van "Arte" in Kessel-lo. ook een dikke pluim voor hem, want mn haar was prachtig en het heeft heel de dag gehouden.
- Onze feestzaal was "Berkenhof" in Bierbeek.
Heel professionele mensen. De manager Steven heeft het allemaal perfect geregeld. De lokatie is ook super romantisch, helemaal in het groen en aan een grote vijver. En het eten was super lekker.
- Onze bruidstaart was gemaakt door Karen "De Koekjesfee" uit Haselt. Bedankt voor de prachtige taart!
- Voor de fotoreportage zijn we naar het Kasteel van Arenberg geweest. Ik was mijn bruidsboeket vergeten... LOL...gelukkig kon mijn papa het nog snel even brengen.
- Onze huwelijkssuite was in het Kloosterhotel in Leuven.
- Mijn juwelen waren van "Marco Bicego" van bij "Van der Avort" in Leuven.
- de trouwringen kwamen van bij "Tollet" in Leuven.
- onze fotograaf was een familielid.

Ik kijk echt in spanning uit naar de foto's! Ik heb er al een paar van mijn papa, maar ik weet niet hoe ik ze hier kan plaatsen. Ze staan wel op facebook, maar dan zouden jullie lid moeten zijn. Ik kan het album wel publiek maken, maar dan moet je nog steeds lid worden van facebook. Iemand een idee hoe ik foto's online kan plaatsen?

Het gezelligste moment was het aankleden en klaarmaken 's ochtends samen met mijn 2 beste vriendinnen. Het grappigste was de trouw voor de wet. Op 2 minuten tijd hadden we al "ja" gezegd en ringen uitgewisseld. Ik vond het hillarisch hoe snel het ging :-)
De mooiste momenten waren de romantische tuinceremonie en de speech van mijn papa.
De tuinceremonie was romantisch, grappig en héél ontroerend. Veel mensen hebben een traantje gelaten en zelfs mijn ventje had waterige oogjes. Het was helemaal perfect... we stonden onder een prachtige bloemenboog, de zon scheen, de bruidskindjes hadden roze rozenblaadjes gestrooid over de witte loper, iedereen heeft zeepbellen geblazen...
Dat was ook het enige moment van de dag dat ik even zenuawchtig was. Echt waar ik had het niet verwacht, maar ik was echt niet zenuwachtig. Enkel op het moment dat ik samen met mijn papa naar mijn ventje toeliep.
Ook ben ik een controlefreak en toch heb ik echt alles gewoon over me heen laten komen. Ik was echt kalm. Toen ik mijn broedsboeket was vergeten op fotoreportage paniekeerde ik niet en toen ik een gast in een witte jurk zag aankomen had ik zoiets van "ach whatever". Alles was ook zo goed geregeld dat ik me nergens druk om hoefde te maken. Dat is heerlijk als je gewoon kunt genieten.
Dan de speech van mijn papa...die was grandioos! Hij heeft bijna iedereen aan het wenen gekregen. Ik voelde me zo geliefd door mijn ouders, mijn zus, mijn vriendinnen...Iedereen. En mn ventje natuurlijk.
Een vriendin zei op het eind van de avond tegen mij dat onze bruiloft de meest romantische was die ze ooit had bijgewoond...glunder glunder :-)
Het enige minpunt van mijn dag was dat waar ik het meest bang voor was ook gebeurd is. Ik was bang dat ik het fysiek niet de hele dag zou volhouden. En idd... tegen het einde van de receptie kreeg ik hoofdpijn en oorpijn en tegen dat we aan tafel gingen was ik misselijk. Na het hoofdgerecht heb ik moeten overgeven... :-( Ik heb van elk gerecht maar een paar hapjes genomen omdat ik zo misselijk was. En dat vind ik heel jammer, want het eten was super lekker, dat is gewoon zonde. Ik die zo graag eet heb daar niet van kunnen genieten. Maar gelukkig voelde ik me een heel stuk beter toen ik had overgegeven. Dus heb ik terug volop kunnen genieten van de speech van mijn papa en het aansnijden van de bruidstaart.
Tegen 23u30 was ons feest gedaan en zijn we naar onze prachtige huwelijkssuite gegaan. Onze mama's hadden die helemaal versierd met rozen en kaarsjes en slingers en balonnen en de open haard was aan en we kregen ontbijt op bed. Heerlijk genieten!

Ondanks het feit dat ik even ziek was en echt dood dood moe was op het einde van de avond, was het de dag van mijn/ons leven! Ik denk alleen aan de mooie dingen en zal deze dag nooit vergeten. En niemand behalve mijn ventje en mijn papa heeft gemerkt dat ik ziek was. Ik heb me heel goed gehouden.
Wat ik ook moeilijk vond was het verdelen van je aandacht over de mensen. Nochtans wij hadden een klein intiem feest met maar 35 gasten. En toch heb ik een beetje het gevoel dat niet iedereen evenveel aandacht heeft gekregen. Er gebeurt zoveel tegelijkertijd en alles gaat zo snel...

Ik ben zo trots om nu mevrouw x te zijn en zo trots op mijn trouwring :-) En ookal waren mn ventje en ik al bijna 8 jaar samen en heb ik nooit getwijfeld aan zijn liefde, was het een heerlijk gevoel om op onze trouwdag die bevestiging van hem te krijgen dat ik dé vrouw van zijn leven ben...

Aan alle bruidjes die nog moeten trouwen, ik wens jullie een prachtige dag toe om nooit te vergeten!
Liefs, Tineke

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik17-8-2008 19:33:37

wat een mooi verhaal en wat een prachtige dag zeg!!!!
Jammer dat je even ziek ben geweest, maar kan toch van de stress geweest zijn ook hoor

Geniet maar verder mevrouwX

Groetjes
wendy en patrick
13/09/08
http://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php

Tineke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...