Terug naar overzicht
Hey meid!Toen wij aan het begin stonden van onze voorbereidingen, stelde ik hiet net dezelfde vraagg als jij en kregen we ook redelijk wat reacties. één er van was het onderstaande gedichtje. Na een aantal aanpassingen hebben we dat dan ook gebruikt. Een trouwkoppeltje me to you beertjes maakte het geheel af...Liefste ...,Op 25/10/08 wordt er heel wat van ons verwacht,wij gaan dan trouwen en hopelijk zal het ons nooit berouwen.Wij willen deze dag beleven,met mensen om wie we heel veel geven.Dus als het je niet zal deren,wil ik graag jou handtekening reserveren.Daarom vraag ik je nu heel fijn,liefste ..., wil jij mijn getuige zijn?Veel succes!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
hoi Carolina,vorige week heb ik dezelfde vraag hier gesteld.Ik kreeg toen ook de tip van de vacature, maar heb daar verder niets meer van gehoord.Nu heb ik zelf zo'n vacature in elkaar gestoken. Ik ben bij de VDABsite gaan zoeken naar allerlei voorwaarden en verwachtingen ivm sociale sector.Als je geïnteresseerd bent, wil ik het wel eens doorsturen, hoor.Maar ik weet dus niet of het dit is wat iedereen hier bedoelt ....
Hoi Annelies,Ja ik zou jou vacature graag eens zien. Carolina.Stappaerts@telenet.be
Wie wil, mag me altijd de vacature eens doorsturen!Ben er ook mee bezig en zal mn ontwerp ook doorsturen als het volledig is...tiffany_debolster@hotmaol.comBedankt!xxx_*
Carolina en Tiffany,ik heb de vacature net doorgestuurd.Veel plezier ermee !!
Die vacature lijkt me ontzettend leuk. zou je dit ook eens kunnen doorsturen naar valerie_duquet@telenet.be?Bedankt!
Leuk zo'n vacature! Kan je die eens doorsturen naar hannedemeulenaere@hotmail.com ? Bedankt!
hoi mag ik het voorbeeld van de vacature ook eens zien we trouwen 7 augustus en ben ook nog op zoek om op een orginele en leuke manier mijn getuige te vragen alvast bedanktje kunt hem mailen naar heusje1978@gmail.com
Ik zou ook dolgraag de vacature eens willen bekijken... zou iemand me die kunnen doorsturen?kathleen_elens@hotmail.comBedankt!