Terug naar overzicht
Wij hebben in de ker bloemen aan de stoelen gebonden aan de middengang, een stuk op het altaar en een stuk rond de paaskaars. In de feestzaal zetten we geen vaasjes omdat ons tafel al volstaat met grote kandelaars en menu's en zo. We wilden ze niet overladen en geven niet zoveel om bloemen... Er zijn er ook veel die ballonnen rond de stoelen binden. Dat is persoonlijke voorkeur, é.
Wij hadden aan de stoelen in de kerk ballonnen hangen,op het altaar een altaarstukje en aan de deur van de kerk stond aan beide kanten een grote tros ballonnen(die hebben we nadien ook meegenomen naar de zaal en daar aan de ingang geplaatst).Van welke regio ben je?Grtz sarah (1 maand gehuwd)
Bij ons zullen het ook balonnen en bloemen zijn. In de Kerk aan de stoelen waarschijnlijk balonnetjes afwisselend met een aronskelkje, en dan op het altaar ook bloemen.Qua bloemen zorgt de feestzaal voor decoratie, maar bij ons zal er veel met balonnen gedaan worden omdat mijn nonkel ballondecorateur is,dus ik ga mij voor een groot stuk laten verrassen door zijn creativiteit.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl