Terug naar overzicht
Heyja tuurlijk is dit haalbaar, wij zijn pas sinds maart beginne plannen en trouwen 5 september.Groetjes
Eerst en vooral proficiat!!!Als de zaken die jij opnoemt vrij zijn is dat zeker haalbaar,wij hebben het geregeld gekregen op ee ngoei 6 maanden,zaal,wet en kerk stonden toen ook wel al vast.En ik kan ondertussen zeggen,dat het een super dag was op 18 juli!!!!Grtz en veel succesSarah
Hey! thx alvast voor de rappe reacties! Vanaf morgen vliegen we erin:) Dan kan de stress naar een mooie dag toe beginnen:)
Mijn man vroeg me ten huwelijk op kerstavond en op 18 juli zijn we getrouwd. Ik heb niet aan kwaliteit moeten inboeten omdat het al vrij snel was.Eerlijk gezegd was ik al dat plannen wel een beetje beu op het eind. Ik vond dat de dag er aan mocht komen. Stel je voor dat je zooooooooooooolang op voorhand begint...Maar ik ben van nature erg ongeduldig...Karen
Ik vind 10 maanden tijd om te plannen zeker haalbaar als zaal/traiteur inorde is.Wij zijn 6 maanden vooraf de zaal gaan vast leggen, was wel in de winter, dus dan zijn er meer zalen vrij. En 4 maanden vooraf begonnen met de rest. Ik vond dat we tijd genoeg hadden, hoor.Succes met de planning!
Hoi,ik denk dat dit zeker haalbaar moet zijn, je kan dan wel best zo snel mogelijk de belangrijke zaken vastleggen, en ik denk dat de bruid misschien volgende maand al eens moet gaan kijken voor een kleedje.Mijn vriend heeft mij in Parijs ten huwelijk gevraagd op 18/01/2008 en we trouwen op 09/05/2009, een lange verloving dus, maar we wilden echt onze tijd nemen om zalen te bekijken enzo. Dat hangt echt af van je persoonlijkheid, als ik alles snel moet regelen dan krijg ik stress, dus ik ben blij dat ik het op mijn gemak kan regelen. Veel succes in elk geval!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
hey jannik,zeker haalbaar hoor!!! wij deden het ook en er zijn er zelfs die het in veel minder tijd deden.wens jullie veel succes
ik ben ten huwelijk gevraagd op 30 september 07 en we zijn getrouwd op 30mei 2008. Een verloving van 8 maanden en dat is meer dan lang genoeg om alles gepland te krijgen. Van mij mocht het zelf nog vlugger. Tis geen enkel probleem!groetjes en succes nog met de voorbereidingen!
hey,ik trouw binnen 11 dagen (29/08/2008). Mijn vriend heeft mij eind april ten huwelijk gevraagd en we zijn er voor gegaan!Bijna alles is klaar nu, dus we halen het wel!
Ik ben einde december ten huwelijk gevraagd en wij trouwen in oktober. Veel succes!Nele
amai, zoveel reacties op zon korte tijd! Super! Bedankt voor de steun al, we laten zeker nog horen van ons! Iemand al naar een huwelijksfeest gegaan of gepland in de zaal vredeshof in Everberg? grtzz
wij doen het op 3 maanden tijd (juni beslist - september trouwen) , heel erg snel , maar wel haalbaar .. STRESS STRESS .... Maargoed...Het is dus haalbaargroetjeswendy en patrickhttp://wendy-en-patrick.bruiloftsite.nl/index.php
Haalbaar is het zonder twijfel, 6-6-9 is wel in het trouwseizoen. ALs je iemand bent die het rustig wil bekijken en veel vergelijkingen maken dan lijkt het mij kort. Als je al een goed idee hebt en een eerder snelle beslisser bent zal het wel vlot gaan. Zoals Liese hier onder zei: het ligt een beetje aan jullie persoonlijkheid.Wij zullen bijna 2 jaar verloofd zijn als we trouwen, ik ben dan ook iemand die graag vergelijkt en geniet van deze mooie tijd.succes!
Het is zeker haalbaar, alleen zul je, doordat het een beetje in het seizoen valt, minder keuze hebben qua fotograaf en zaal vermoedelijk.
Wij hebben alles op een klein half jaartje geregeld!Op 27/9 ist zover!Nog veel succes!