Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met Bali

18-8-2008 10:21:41
Dag dames (& heren uiteraard)!
Wij zijn dit weekend onze ticketten naar Bali gaan vastleggen, ik kijk er ongelooooflijk hard naar uit!! Zijn er hier mensen die er al geweest zijn en wat tips hebben (vervoer, leuke hotels, dingen die je zeker moet gezien hebben)?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 437

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik18-8-2008 11:03:38

Hey Patricia,

nog geen ervaringen mee, maar een klant van mij heeft ons dankzij zijn foto's ook kunnen overtuigen om op huwelijksreis naar Bali te gaan.
Wanneer gaan jullie juist? En gaan jullie rondreizen of enkel hotel?

Groetjes

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-8-2008 11:11:16

- vervoer: mmmm eigen wagen lijkt me niet zo'n goed plan, het verkeer is heel hectisch

- wij zaten in de royal pita maha in ubud en dit was een prachtig hotel

- samaya in seminyak ook heel mooi, maar ik zou volgende keer toch een ander hotel nemen

- raften is de max!!! als je in ubud zit zeker doen
als je verder van ubud zit kan je dit best combineren met een andere excursie (mogelijkheden genoeg)

- olifantenrit, best niet bij pegase boeken. er is een ander park waar volgens mij meer te zien was

- monkey forest in ubud is ook leuk, maar wij hadden wel 2 dagen jeuk daarna

- leuke restaurants en bars:
- mosaic in ubud, is niet goedkoop maar echt wel eens de moeite
- la lucciola in seminyak
- living room in seminyak
- kudeta in seminyak
- hu bar in seminyak
als je meer van het echte uitgangsleven houdt dan moet je naar kuta

ik zou wel geen hotel in kuta aanraden denk ik

excursie met duikboot is oke maar niet waauw

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik18-8-2008 11:20:35

We vertrekken de 18e feb(tussenstop in Taipei wel), en vertrekken terug de 1e maart. Bedoeling is om een hotelletje of 3 eruit te kiezen en van daaruit alles te bezoeken.
Ik heb wel al gehoord dat het veiliger is om je te laten rondrijden, maar da's wel redelijk duur precies (bij een ongeval is de toerist volgens de wet altijd in fout!).

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-8-2008 11:26:48

is het dan geen regenseizoen???

opgepast ik heb het daar echt aan verschillende mensen gevraagd en tijdens het regenseizoen regent het echt heel veel!

taxi's zijn niet duur hoor... toch niet voor korte afstanden.

wij hadden luchthavenvervoer door het reisbureau laten voorzien, maar je moet eens informeren bij de hotels, die doen dit vaak gratis!

op www.tripadvisor.com vind je veel van de hotels terug met ervaringen van mensen die er geweest zijn

je moet ook zeker mailtje sturen naar de hotels dat jullie net getrouwd zijn... dan doen ze echt leuke dingen zoals bruidstaart, aankleding van je kamer met rozenblaadjes, enzovoort enzovoort

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik18-8-2008 11:34:01

Het is inderdaad regenseizoen dan, maar ze hebben mij gezegd dat dit altijd kort & krachtig is. Het regent dan heel eventjes, maar door het goede weer droogt alles dan ook weer direct op.
Maa wordt een taxi niet redelijk duur als je elke dag op stap gaat?

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-8-2008 13:03:44

mijn ouders wilden in december gaan en daarom heb ik het echt aan verschillende mensen gevraagd ivm regenseizoen... ze zeggen dat het toch wel echt hele dagen regent dan of in ieder geval uren aan een stuk..

daarom dat mijn ouders ook een andere bestemming hebben genomen

op internet staat een nederlandstalige site van mensen die op bali een firma hebben. ik geloof dat ze 25 euro per halve dag vervoer vragen.

excursies zijn trouwens niet echt goedkoop op bali. maar veel prijzen kan je ook via google terug vinden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...